1
Vraag
2
Reacties
YvonS

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo mail verdwijnt uit inbox

Ik gebruik Outlook 2019. Maar soms ook Ziggo mail. Als mijn mail binnen is gekomen in Outlook, verdwijnt de mail uit de Inbox van Ziggo mail. Is dat een instelling? Of normaal?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is een instelling.

 

Je account staat waarschijnlijk op POP, die haalt de mail op van de mailserver en laat geen kopie achter op de mailserver, dit kan wel ingesteld worden.

POP3-e-mailberichten lezen op meerdere computers (microsoft.com)

 

Via Ziggo mail kijk je in de mailserver waar dan de mails opgehaald zijn en niet meer te zien.

Als je bovenstaande stappen uitvoert, blijft er een kopie achter op de mailserver en zijn de mails te zien via Ziggo mail.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is een instelling.

 

Je account staat waarschijnlijk op POP, die haalt de mail op van de mailserver en laat geen kopie achter op de mailserver, dit kan wel ingesteld worden.

POP3-e-mailberichten lezen op meerdere computers (microsoft.com)

 

Via Ziggo mail kijk je in de mailserver waar dan de mails opgehaald zijn en niet meer te zien.

Als je bovenstaande stappen uitvoert, blijft er een kopie achter op de mailserver en zijn de mails te zien via Ziggo mail.

YvonS
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Bert, ik heb het gevonden!. Heel erg bedankt (ik moet het nog uitproberen, maar dat lijkt me geen probleem). Een dankbare YvonS.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @YvonS
Tophulp van @Bert, zie ik wel. Super! Ik ben stiekem wel erg benieuwd of het inmiddels is uitgeprobeerd en geslaagd. Ik ben gek op een goede afloop ^^. 

YvonS
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja hoor, het is helemaal goed gekomen. Fantastisch zo'n Community. Ik had er nog nooit gebruik van gemaakt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Yes, wat fijn! Helemaal super 😊. En je weet ons een volgende keer te vinden ^^

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic