Rina Ooijevaar

Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo mail niet beveiligd

Ik heb hetzelfde probleem als dat ik eerder hier heb gemeld. Mijn Ziggo Mail springt van beveiligd naar onbeveiligd terwijl ik betaal voor Ziggo Safe Online. Hoe kan het nu weer gebeuren? Ik vind dit echt niet kunnen @Ziggo . De vorige keer is het probleem na een update van Ziggo verholpen. Graag e.e.a. oplossen a.u.b.

34 Reacties 34
Rina Ooijevaar
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

F5 helpt niet. Ook dubbelklikken op het uitroepteken, zoals hierboven gezegd wordt, helpt niet. En het betreft geen ongewenste mail o.i.d. Het ging een hele tijd goed maar nu is sinds een tijdje het probleem er weer en @Ziggo weigert er iets aan te doen. Ik denk dat ik maar stop met betalen misschien dat ze dan actie gaan ondernemen want de vorige keer lag het ook aan een update van ziggo. Heel irritant dit.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Als we niet weten wat je precies gebruikt, weten wij ook niet waar het mis gaat en hoe we je moeten verder helpen. Op welke manier open je je mail? Doe je dat via een e-mailprogramma (welk?) of via de browser/Ziggo site? 

Rina Ooijevaar
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik log in via Ziggo mail en dat heb ik al eerder hier gezegd.

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Rina Oojievaar Ik hoop natuurlijk dat het inmiddels werkt. Het is mij niet duidelijk waar je die beveiliging ziet wegspringen, heb je deze informatie voor mij? Welke browser gebruik je om Ziggo mail mee te openen en ervaar je dat probleem via een andere browser niet? 

Vdmaagdenberg

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wij hebben hetzelfde probleem, zowel in Chrome als in Microsoft Edge. Is er al een oplossing?

Rina Ooijevaar
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hou toch op met je welke browser gebruik je? Ik heb het allemaal al uitgelegd hoe of wat. De wil bij jullie ontbreekt om het probleem op te lossen dat is wat er aan de hand is. Stelletje prutsers! 

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @Rina Ooijevaar, jammer dat je niet samen met ons wilt zoeken naar de oplossing. Zo komen we niet heel veel verder. Mocht je toch samen aan de slag willen gaan, dan ontvangen we graag een reactie op de bovenstaande vragen. 

Vdmaagdenberg

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het staat in de URL balk, zie afbeelding. Bij mij dus zowel in Chrome als in Edge. Ik vind dit wel een kwalijke zaak dus ik hoop dat het snel opgelost wordt.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Rina Ooijevaar en @Vdmaagdenberg , ik vind het vreemd dat jullie beiden tegen dit probleem aanlopen. We hebben dit ook vandaag met diverse mailprogramma`s, computers en browsers getest. Wij lopen niet tegen deze melding aan in de webmail. 
 

Het lijkt erop dat "iets" op deze computers bij jullie onze mail als http:// zien en niet als de beveiligde https:// . Ik ben erg benieuwd of dit probleem ook naar voren komt zodra je de mail in een incoginito scherm opent. En hebben jullie ook de mogelijkheid om dit op een andere computer te testen? 
 

Rina Ooijevaar
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe doe ik dat, de mail in een incognito scherm openen? Het probleem doet zich voor als ik op afbeeldingen tonen klik. Maar dit geldt niet bij ieder mail. En het is ook niet afkomstig van onbekende emailadressen. Eerder was er bij afbeeldingen tonen van deze afzenders niets aan de hand en ineens doet dit probleem zich voor. 

Rina Ooijevaar
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik op mijn werk ziggo mail open heb ik hetzelfde probleem. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Rina Ooijevaar , hoe je een incoginito scherm kunt openen kun je hier lezen.
 

Het lijkt erop dat jullie onbewust / per ongeluk een instelling hebben aangepast in de configuratie van de gebruikte browsers. Jullie zouden ook de browser ook opnieuw kunnen instellen. Let er wel op dat je vooraf een back-up maakt met je favoriete webpagina`s (als je die gebruikt). 

Rina Ooijevaar
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Meindert,

 

Ik heb geen idee wat ik anders dan anders gedaan zou moeten hebben. 

 

Hoe doe ik dat, een browser opnieuw instellen?

 

Alvast bedankt voor je reactie.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Is het gelukt, @Rina

Uitgelicht topic