Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb hetzelfde probleem als dat ik eerder hier heb gemeld. Mijn Ziggo Mail springt van beveiligd naar onbeveiligd terwijl ik betaal voor Ziggo Safe Online. Hoe kan het nu weer gebeuren? Ik vind dit echt niet kunnen @Ziggo . De vorige keer is het probleem na een update van Ziggo verholpen. Graag e.e.a. oplossen a.u.b.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik dubbelklikte per toeval op het uitroepteken en gelijk verscheen het slotje wat er behoort te zijn.
gebruik je de mail via een cliënt zoals outlook ? of via de browser ?
Hier precies hetzelfde sinds gisteren. Geen slotje wat er wel behoort te zijn. Ziggo reeds via de app een bericht gestuurd hierover.
Ik dubbelklikte per toeval op het uitroepteken en gelijk verscheen het slotje wat er behoort te zijn.
N.m.m. heeft dit te maken met een mail met afbeeldingen die niet veilig is. De bovenste in mijn lijst met mailverkeer was de boosdoener. Toen ik deze had verwijderd was het slotje weer terug.
zou kunnen.
gebruik je webmail (browser)
of via een e-mail cliënt (outlook, mail) imap of pop3 ?
Ja ziggo mail via browser.
kun je een printscreen maken waar je dat slotje zag
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.