1
Vraag
2
Reacties
Rina Ooijevaar

Stamgast
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo mail niet beveiligd

Ik heb hetzelfde probleem als dat ik eerder hier heb gemeld. Mijn Ziggo Mail springt van beveiligd naar onbeveiligd terwijl ik betaal voor Ziggo Safe Online. Hoe kan het nu weer gebeuren? Ik vind dit echt niet kunnen @Ziggo . De vorige keer is het probleem na een update van Ziggo verholpen. Graag e.e.a. oplossen a.u.b.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Johan1414

Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik dubbelklikte per toeval op het uitroepteken en gelijk verscheen het slotje wat er behoort te zijn.

Bekijk in context

21 Reacties 21
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8238Posts
  • 526Oplossingen
  • 1841Likes

gebruik je de mail via een cliënt zoals outlook ? of via de browser ?

Johan1414

Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hier precies hetzelfde sinds gisteren. Geen slotje wat er wel behoort te zijn. Ziggo reeds via de app een bericht gestuurd hierover. 

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8238Posts
  • 526Oplossingen
  • 1841Likes

@Johan1414 

via webmail of outlook ?

en welke browser gebruik je ?

Johan1414

Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik dubbelklikte per toeval op het uitroepteken en gelijk verscheen het slotje wat er behoort te zijn.

Johan1414

Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

N.m.m. heeft dit te maken met een mail met afbeeldingen die niet veilig is. De bovenste in mijn lijst met mailverkeer was de boosdoener. Toen ik deze had verwijderd was het slotje weer terug.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8238Posts
  • 526Oplossingen
  • 1841Likes

zou kunnen.

gebruik je webmail (browser)

of via een e-mail cliënt (outlook, mail) imap of pop3 ?

Johan1414

Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ja ziggo mail via browser.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8238Posts
  • 526Oplossingen
  • 1841Likes

kun je een printscreen maken waar je dat slotje zag 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 484Posts
  • 60Oplossingen
  • 200Likes

Hi @Johan1414! Heb je de vraag van @anoniemforum nog gezien? 🙂 

Rina Ooijevaar
topicstarter
Stamgast
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunt u ook reageren op mijn vraag en het a.u.b. oplossen? Ik loop namelijk nog steeds tegen dit probleem aan!

Heel vervelend om het maar netjes uit te drukken!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1531Posts
  • 97Oplossingen
  • 328Likes

@Rina Ooijevaar ik snap dat het absoluut irritant is. Zoals ik het lees zijn direct daarna enige vragen gesteld, om zaken wat helder te krijgen. Daar zie ik vanuit jou (nog) geen reactie op, klopt dit? 

Rina Ooijevaar
topicstarter
Stamgast
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat voor vragen heb je het over? Ik zie vanuit jullie helemaal geen vraag aan mij gericht. Klopt dit?

 

efok
Expert
Expert
  • 3472Posts
  • 188Oplossingen
  • 1215Likes

We hebben eerder gezien dat Ziggo mail afbeeldingen via http serveert ipv https, geen idee waarom, maar dat was meestal wel de oorzaak. Ik gebruik zelf de webmail niet, maar kun je eens kijken of het met afbeeldingen te maken heeft?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1531Posts
  • 97Oplossingen
  • 328Likes

@Rina Ooijevaar ik zie in het lijntje op 4 juli én 30 juli dit staan:

 

1) gebruik je de mail via een cliënt zoals outlook ? of via de browser ?
2) zou kunnen. gebruik je webmail (browser) of via een e-mail cliënt (outlook, mail) imap of pop3 ?

Rina Ooijevaar
topicstarter
Stamgast
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Via de browser? imap of pop3? Sorry hoor maar wat is dat allemaal? Behoor ik dit te weten? Mijn computerkennis gaat niet zo ver.

Ik log in via Ziggo mail. Heb dit probleem eerder gehad en is toen verholpen na een update van Ziggo.

Rina Ooijevaar
topicstarter
Stamgast
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is toch niet oké dat als je betaald voor Ziggo Safe Online je een niet beveiligd e-mailaccount krijgt nadat je op een inkomende mail klikt? 

efok
Expert
Expert
  • 3472Posts
  • 188Oplossingen
  • 1215Likes

Vertel nou eens of er afbeeldingen in die mail zitten.

Rina Ooijevaar
topicstarter
Stamgast
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja er zitten afbeeldingen in. Zou niet uit moeten maken mijn inziens. En ik heb helemaal geen tijd om continue hier op dit forum te moeten zitten. @Ziggo LOS GEWOON HET PROBLEEM OP!

Johan1414

Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik los dit op door op F5 te drukken. De oorzaak is ontvangen van ongewenste mail die wellicht niet beveiligd is.

Verwijder deze mail en druk op F5. En je ziet het slotje weer...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.