HMeeuwes
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo mail niet beschikbaar in outlook 2013

Ik werk thuis met Outlook 2013m om de mail te ontvangen.

Maar sinds een week ontvang ik geen mail via ziggo meer ?

Deze blijkt niet meer gebruikt te kunnen worden?

Is Outlook 2019 nog wel een optie???

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Richard G.
Gedreven Raadgever
  • 300Reacties
  • 21Oplossingen
  • 93Likes

Ik denk dat Ziggo hier per ongeluk een screenshot heeft overgenomen van Outlook 2007, want 2013 wordt gewoon nog volop ondersteund door Microsoft. Het zou dus bijzonder raar zijn als Ziggo daar nu al van zou afwijken.

 

Ik hoop dat het je met de stappen lukt, zoals gezegd, ik heb zelf ook Outlook 2013, gebruik dit zelfs zakelijk en ook met Ziggo en dat werkt uitstekend.

 

Bekijk in context

HMeeuwes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ah dat is wel bijzonder dan wat dat zette mij op het verkeerde been 😉

Heb inmiddels alles weer doorlopen en zowaar het werkt.

Bedankt voor het meedenken.

Waar het verschil in zat is me niet helemaal duidelijk maar zal toch een verkeerde instelling geweest zijn??

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Richard G.
Gedreven Raadgever
  • 300Reacties
  • 21Oplossingen
  • 93Likes

Hoe kom je op dat idee?

Ik gebruik hier zelf ook Outlook 2013 en heb totaal geen problemen met ontvangen van Ziggo mail, noch met het versturen daarvan.

Outlook 2013 wordt sowieso nog tot november 2023 ondersteund door Microsoft. Dus geen reden om naar 2019 over te stappen, vermoedelijk wordt het euvel ergens anders door veroorzaakt.

Heb je alle stappen nagekeken of alle instellingen nog goed staan?
Misschien kun je deze stappen even nagaan om te controleren of alles nog goed staat, niet toevoegen kiezen maar bewerken.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/outlook-2013/verder/

 

Werk je overigens met imap of met pop3?

 

Hier nog een handiger, sneller overzicht van de instellingen:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

 

HMeeuwes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bij het stappenplan kwam ik het bericht tegen dat de ondersteuning voor dit programma is, zie printscreen bijlage??? Dus vandaar mijn vraag.

Ga toch nog eens het hele stappenplan nalopen.

Al vast bedankt voor je reactie en tip!

Richard G.
Gedreven Raadgever
  • 300Reacties
  • 21Oplossingen
  • 93Likes

Ik denk dat Ziggo hier per ongeluk een screenshot heeft overgenomen van Outlook 2007, want 2013 wordt gewoon nog volop ondersteund door Microsoft. Het zou dus bijzonder raar zijn als Ziggo daar nu al van zou afwijken.

 

Ik hoop dat het je met de stappen lukt, zoals gezegd, ik heb zelf ook Outlook 2013, gebruik dit zelfs zakelijk en ook met Ziggo en dat werkt uitstekend.

 

Bekijk in context

HMeeuwes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ah dat is wel bijzonder dan wat dat zette mij op het verkeerde been 😉

Heb inmiddels alles weer doorlopen en zowaar het werkt.

Bedankt voor het meedenken.

Waar het verschil in zat is me niet helemaal duidelijk maar zal toch een verkeerde instelling geweest zijn??

 

Bekijk in context

Richard G.
Gedreven Raadgever
  • 300Reacties
  • 21Oplossingen
  • 93Likes

Of misschien een tijdelijke storing, lees ik ook wel eens.

In elk geval fijn te horen dat e.e.a. weer werkt!

Uitgelicht topic