Ik werk thuis met Outlook 2013m om de mail te ontvangen.
Maar sinds een week ontvang ik geen mail via ziggo meer ?
Deze blijkt niet meer gebruikt te kunnen worden?
Is Outlook 2019 nog wel een optie???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe kom je op dat idee?
Ik gebruik hier zelf ook Outlook 2013 en heb totaal geen problemen met ontvangen van Ziggo mail, noch met het versturen daarvan.
Outlook 2013 wordt sowieso nog tot november 2023 ondersteund door Microsoft. Dus geen reden om naar 2019 over te stappen, vermoedelijk wordt het euvel ergens anders door veroorzaakt.
Heb je alle stappen nagekeken of alle instellingen nog goed staan?
Misschien kun je deze stappen even nagaan om te controleren of alles nog goed staat, niet toevoegen kiezen maar bewerken.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/outlook-2013/verder/
Werk je overigens met imap of met pop3?
Hier nog een handiger, sneller overzicht van de instellingen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Ik denk dat Ziggo hier per ongeluk een screenshot heeft overgenomen van Outlook 2007, want 2013 wordt gewoon nog volop ondersteund door Microsoft. Het zou dus bijzonder raar zijn als Ziggo daar nu al van zou afwijken.
Ik hoop dat het je met de stappen lukt, zoals gezegd, ik heb zelf ook Outlook 2013, gebruik dit zelfs zakelijk en ook met Ziggo en dat werkt uitstekend.
Ah dat is wel bijzonder dan wat dat zette mij op het verkeerde been 😉
Heb inmiddels alles weer doorlopen en zowaar het werkt.
Bedankt voor het meedenken.
Waar het verschil in zat is me niet helemaal duidelijk maar zal toch een verkeerde instelling geweest zijn??
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe kom je op dat idee?
Ik gebruik hier zelf ook Outlook 2013 en heb totaal geen problemen met ontvangen van Ziggo mail, noch met het versturen daarvan.
Outlook 2013 wordt sowieso nog tot november 2023 ondersteund door Microsoft. Dus geen reden om naar 2019 over te stappen, vermoedelijk wordt het euvel ergens anders door veroorzaakt.
Heb je alle stappen nagekeken of alle instellingen nog goed staan?
Misschien kun je deze stappen even nagaan om te controleren of alles nog goed staat, niet toevoegen kiezen maar bewerken.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/outlook-2013/verder/
Werk je overigens met imap of met pop3?
Hier nog een handiger, sneller overzicht van de instellingen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Bij het stappenplan kwam ik het bericht tegen dat de ondersteuning voor dit programma is, zie printscreen bijlage??? Dus vandaar mijn vraag.
Ga toch nog eens het hele stappenplan nalopen.
Al vast bedankt voor je reactie en tip!
Ik denk dat Ziggo hier per ongeluk een screenshot heeft overgenomen van Outlook 2007, want 2013 wordt gewoon nog volop ondersteund door Microsoft. Het zou dus bijzonder raar zijn als Ziggo daar nu al van zou afwijken.
Ik hoop dat het je met de stappen lukt, zoals gezegd, ik heb zelf ook Outlook 2013, gebruik dit zelfs zakelijk en ook met Ziggo en dat werkt uitstekend.
Ah dat is wel bijzonder dan wat dat zette mij op het verkeerde been 😉
Heb inmiddels alles weer doorlopen en zowaar het werkt.
Bedankt voor het meedenken.
Waar het verschil in zat is me niet helemaal duidelijk maar zal toch een verkeerde instelling geweest zijn??
Of misschien een tijdelijke storing, lees ik ook wel eens.
In elk geval fijn te horen dat e.e.a. weer werkt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.