1
Vraag
2
Reacties
jootje82

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo mail niet bereikbaar

hallo allemaal!

ik heb een vraagje :

ik heb bij ziggo 2 mail adressen.

1 voor prive en de ander voor werkgerelateerde dingen e.d.

nu doet 1 mail adres het nog prima maar wanneer ik bij de ander inlog krijg ik de melding ongeldig gebruikersnaam of wachtwoord.

ik heb dit mail adres niet zelf verwijderd of verandert!

net contact gehad met ziggo en zij kunnen nergens het email adres vinden die ik nu kwijt ben en waar ik dus niet meer op kan en kunnen mij vanwege prive inzage in de mail niet verder helpen en hebben zij mij doorverwezen naar dit platform.

ook op mijn ziggo staat alleen het adres die het nog steeds doet vermeld.

probleem is nu dus dat ik geen inzage meer heb in mijn mail en adressen en dus alle gekoppelde dingen zoals betalingen e.d. die gekoppeld zijn aan dat email adres niet kan beantwoorden en inzien.

2 maand geleden heeft mijn zus het zelfde probleem gehad en hierin kwam ziggo haar ook niet tegemoet en heeft haar ook niet kunnen uitleggen hoe haar email adres ineens helemaal weg kon zijn!

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat er zomaar een email adres helemaal weg is en belangrijker nog hoe ik eventueel weer inzage krijg in deze mail?

 

ik hoop dat er iemand is die mij WEL kan vertellen wat er aan de hand is!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community, @jootje82

Wat frustrerend dat het emailadres verdwenen is zeg. Ik zie dat je hierover inmiddels contact hebt gehad en dat het emailadres hersteld is.
Klopt dit en werkt het emailadres weer zoals het zou moeten?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Wat voor email adres is dit?

Een Ziggo of een Home of een upcmail of casema???

jootje82
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een @Home email adres is het! 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gebruik je de juiste instellingen voor dit @Home adres?

Kun je er ook niet bij via de webmail?

 

 

IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo

 

Inkomende serverinstellingen Imap
server: imap.ziggo.nl
serverpoort: 993
type versleuteling: TLS/SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord

 

Inkomende serverinstellingen pop3
server: pop.ziggo.nl
serverpoort: 995
verificatie vereist: ja
type versleuteling: TLS/SSL
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord

caesar

Level 17
  • 4140Posts
  • 70Oplossingen
  • 1327Likes

Kun je nog wel een e-mail naar dat adres sturen? Dan bestaat het account nog. Anders krijg je een foutmelding dat het account niet bestaat.

jootje82
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een mail gestuurd naar dit email adres en ik krijg idd een mail delivery email terug, dus het email adres is gewoon weg.. 

Ik vind het gewoon zo raar dat dit zomaar kan, want heb dit niet zelf gedaan.

En ziggo kan me verder niet helpen terwijl het toch waarschijnlijk is dat de fout toch bij hun ligt.

Weet nu ook even niet meer hoe ik dit moet gaan oplossen......... 

caesar

Level 17
  • 4140Posts
  • 70Oplossingen
  • 1327Likes

@jootje82 

Wat is nu je probleem, gebruikte je e-mail met een imap opzet, zodat al je mail weg is? Ziggo behoort backups te hebben, dus ze zouden je account terug moeten kunnen halen. Maar of ze dat willen doen is een heel andere vraag.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@jootje82 Plaats je emailadres achter je postcode in je profiel, dan kan een Ziggo moderator mogelijk zien wat er hiermee aan de hand is.

 

Deze gegevens zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community, @jootje82

Wat frustrerend dat het emailadres verdwenen is zeg. Ik zie dat je hierover inmiddels contact hebt gehad en dat het emailadres hersteld is.
Klopt dit en werkt het emailadres weer zoals het zou moeten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic