hallo allemaal!
ik heb een vraagje :
ik heb bij ziggo 2 mail adressen.
1 voor prive en de ander voor werkgerelateerde dingen e.d.
nu doet 1 mail adres het nog prima maar wanneer ik bij de ander inlog krijg ik de melding ongeldig gebruikersnaam of wachtwoord.
ik heb dit mail adres niet zelf verwijderd of verandert!
net contact gehad met ziggo en zij kunnen nergens het email adres vinden die ik nu kwijt ben en waar ik dus niet meer op kan en kunnen mij vanwege prive inzage in de mail niet verder helpen en hebben zij mij doorverwezen naar dit platform.
ook op mijn ziggo staat alleen het adres die het nog steeds doet vermeld.
probleem is nu dus dat ik geen inzage meer heb in mijn mail en adressen en dus alle gekoppelde dingen zoals betalingen e.d. die gekoppeld zijn aan dat email adres niet kan beantwoorden en inzien.
2 maand geleden heeft mijn zus het zelfde probleem gehad en hierin kwam ziggo haar ook niet tegemoet en heeft haar ook niet kunnen uitleggen hoe haar email adres ineens helemaal weg kon zijn!
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat er zomaar een email adres helemaal weg is en belangrijker nog hoe ik eventueel weer inzage krijg in deze mail?
ik hoop dat er iemand is die mij WEL kan vertellen wat er aan de hand is!