Beste Theo.
N.a.v. de testen die je gedaan hebben, zou ik het zo vlug ook niet meer weten.
Theoretisch ziet het er naar uit dat er bij hotmail een blokkade ligt op je e-mail adres. Hetgeen dan best vreemd is want normaliter wordt op ip adressen geblokkeerd bij Hotmail.
Dat is echter niet van toepassing, want als je vanaf thuis een upcmail.nl mail stuurt naar hotmail, dan komt de mail wel aan, dus kan het geen ip blacklist zijn.
Ik kan me nog voorstellen dat het iets in de laptop is, echter gezien het vanaf de telefoon ook niet lukt, lijkt dat ook niet van toepassing.
Er zijn nog 2 dingen die je kunt proberen om het probleem nader vast te leggen.
1.) Ga naar Ziggo webmail.
Log daar in met het ziggo.nl mail adres wat je nu gebruikt. Probeer dan een mail naar dat hotmail adres te versturen. Komt het dan wel aan of krijg je dan wel een melding?
2.) Maak via Mijn Ziggo een tweede ziggo.nl mail adres (evt. tijdelijk) aan en probeer dan om met dat mail adres naar hotmail te versturen.
Op die manier kunnen we bevestigen of het een lokaal probleem is en zo nee, of het aan het e-mail adres zelf ligt of ergens anders aan.