We zijn klant bij Ziggo en mijn gezinsleden en ik hebben allemaal een emailadres van Ziggo. Met deze emailadressen werkt ons mailprogramma op onze MAC prima (Outlook voor MAC 2019).
Ik heb al jaren via een externe webhosting aanbieder een domein in beheer (****.nl). Mijn opzet is om de emailadressen van mijn gezinsleden en mij, die gekoppeld zijn aan dit domein, te gebruiken bij het mailen met onze contacten. Het is daarbij de bedoeling dat onze Ziggo emailadressen niet zichtbaar zijn. Dus ik wil graag mail versturen vanuit het adres ****@***.nl, terwijl ik een Ziggo emailadres heb. Ook moeten emails die worden verstuurd naar ****@***.nl binnen komen in mijn Ziggo mailbox.
Ik had dit enige tijd geleden allemaal prima ingesteld, maar nu werkt het al enige tijd niet meer. De reden hiervan is voor mij een raadsel. De provider geeft aan, dat er aan hun kant niets is gewijzigd. Het domain familyx.nl is nog steeds door mijn in beheer.
Wat kan/moet ik doen om dit probleem op te lossen? @Bert heb jij misschien een idee?
Met vriendelijke groeten,
Eric Schuiling
* Moderator: e-mailadressen verwijderd *
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het slimste is om de mail rechtstreeks via de webhosting te versturen en ontvangen, en dus niet via een extra stap van een ziggo mailbox.
Gewoon de mailbox(en) toevoegen aan outlook. Heb je ook het risico niet meer dat je ziggo emailadres zichtbaar is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke foutmelding krijg je te zien?
Het slimste is om de mail rechtstreeks via de webhosting te versturen en ontvangen, en dus niet via een extra stap van een ziggo mailbox.
Gewoon de mailbox(en) toevoegen aan outlook. Heb je ook het risico niet meer dat je ziggo emailadres zichtbaar is.
Ik krijg niet direct een foutmelding. Ik ga de oplossing van Enigma proberen, dank voor je snelle reactie.
Is het gelukt, heeft de tip van @Enigma147 geholpen?
Ja, ik heb het nu ook als oplossing gemarkeerd. Ik zag die optie in eerste instantie niet verschijnen.
Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.