1
Vraag
2
Reageer en help mee
edsl

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo mail automatisch hoofdletter werkt niet

Hallo allemaal,

Ik zit met een uitdaging waar de klantenservice aangeeft dat het aan mij iPhone instellingen ligt?

Ik gebruik Ziggo mail niet via mijn standaard "mailprogramma" van mijn iPhone, maar net als mijn hotmailaccounts via "webmail".

Nu staat bij mijn iPhone gewoon "hoofdlettergebruik" bij begin van zinnen gewoon aan.

Bij een nieuwe mail opstellen in hotmail (outlook.com) en de rest, krijg ik wel een hoofdletter bij "enter" nieuwe zin.

De enige waar het niet meer werkt, is een mail opstellen via Ziggo mail? Daar blijft bij afsluiting van voorgaande zin en dan "enter" er bij de nieuwe zin gewoon een kleine letter. Heel vervelend dat je dan iedere keer "Shift" moet gebruiken om de beginletter te corrigeren.

Wellicht is het iets kleins, maar heeft één van jullie een idee waar het aan kan liggen?

Uitgelicht
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 955Reacties
  • 158Oplossingen
  • 396Likes

@edsl  dankjewel voor het melden van deze afwijking in werking van toetsenbord bij gebruik van de Ziggo Webmail via browser. @Dave! dankjewel voor je tips!
Ik zorg ervoor dat mijn technische collega's hier melding van krijgen dat dit niet werkt zoals verwacht.
Tot die tijd is het gebruik van shift of e-mail client een oplossing.

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 19881Posts
  • 908Oplossingen
  • 5886Likes

Als je achter elke zin een punt en spatie doet dan doet de hoofdletter het wel anders ga je even naar 

Instellingen > Algemeen > Toetsenbord

IMG_3098.PNGIMG_3099.PNGIMG_3100.PNG

edsl
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag Dave,

Bedankt voor je suggestie!

Het is alleen niet het antwoord wat ik zoek.

Het is inderdaad bij punt en spatie dat er dan een hoofdletter komt.

Mijn "uitdaging" is er wanneer ik niet achter een regel wil aantypen, maar netjes naar een nieuwe regel wil.

Zowel bij punt en enter, als bij punt en spatie en dan enter, krijg ik dan op de nieuwe regel geen hoofdletter.

Toetsenbord op mijn iPhone staat gewoon goed en bijvoorbeeld bij hotmail werkt het gewoon.

Wellicht heb je nog een suggestie?

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 955Posts
  • 158Oplossingen
  • 396Likes

@edsl  dankjewel voor het melden van deze afwijking in werking van toetsenbord bij gebruik van de Ziggo Webmail via browser. @Dave! dankjewel voor je tips!
Ik zorg ervoor dat mijn technische collega's hier melding van krijgen dat dit niet werkt zoals verwacht.
Tot die tijd is het gebruik van shift of e-mail client een oplossing.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic