Een tijd geleden werd ziggo mail account ineens onbruikbaar op outlook voor android. Dit gebeurde ook bij vrienden op dat moment maar daar waar bekenden binnen een paar dagen weer gebruik van de app kan ik er nog steeds met geen mogelijkheid gebruik van maken. Bij IMAP instellingen krijg ik de melding dat de servertijd verstreken is oid en bij de POP3 instelling geeft die aan dat de account gegevens niet goed zijn. Dit probleem blijft zich ook bij andere apparaten voordoen. Thans gebruik ik bleumail en dat werkt wel (als vind ik het niet ideaal) Ik kan dus wel gewoon andere app gebruiken en ook kan ik gewoon inloggen in mijn ziggo web mail. De app is al een paar keer verwijderd en weer herplaatst maar zoals gezegd, ook op andere android apparaten loop ik hier tegenaan. Het is net alsof iets in mijn account is veranderd zoder dat ik het weet waardoor ik geen gebruik kab maken van de app. Zijn er meer mensen die dit hebben (gehad) ?? Zijn er oplossingen ??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Even terugkomend op je je post kan ik je melden dat als MS een update uitgevoerd zou hebben we nu hier constateren dat alle Ziggo mail adressen vakkundig uitgeschakeld zijn op met hierboven gemelde probleem
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is vorig jaar oktober een wijziging geweest bij Ziggo of in Outlook, dat is niet geheel duidelijk.
Wel is duidelijk dat Microsoft moet komen met een nieuwe update en dat lijkt eind volgende week te gebeuren, las ik ergens.
Dank je voor het antwoord. Maar dan is het voor mij onduidelijk waarom ziggo mail van mijn zoon wel op outlook voor android draait ?? Het zou heel mooi zijn als het dat is en het klopt dat al maanden deze problemen heb. Mocht iemand nog een oplossing weten hoor ik het graag en als er inderdaad een update langskomt op die app laat ik het natuurlijk ook weten.
@W1ll3m "Maar dan is het voor mij onduidelijk waarom ziggo mail van mijn zoon wel op outlook voor android draait ??"
Voor mij is dat ook onduidelijk en ik ben benieuwd of hij met Outlook op Android wel mail kan verzenden, want ik lees op het Microsoft en Ziggo forum alleen maar problemen ermee en nog geen oplossingen.
Wederom dank voor het reageren al is de boodschap voor nu Weinig hoopgevend. Ik ga die update in de gaten houden
Ik heb exact het zelfde probleem. In de logging kwam ik een certificaat melding tegen. Heeft Ziggo de certificaten wel op orde of is het toch een ander probleem. Ik ben benieuwd en wacht het af maar hoop wel dat er spoedig een oplossing komt.
@s.drent schreef:
Ik heb exact het zelfde probleem. In de logging kwam ik een certificaat melding tegen. Heeft Ziggo de certificaten wel op orde of is het toch een ander probleem. Ik ben benieuwd en wacht het af maar hoop wel dat er spoedig een oplossing komt.
Dan zou ook KPN zijn certificaten niet op orde heeft, maar het is al duidelijk dat dit een Microsoft probleem is.
Even terugkomend op je je post kan ik je melden dat als MS een update uitgevoerd zou hebben we nu hier constateren dat alle Ziggo mail adressen vakkundig uitgeschakeld zijn op met hierboven gemelde probleem
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.