1
Vraag
2
Reacties
W1ll3m

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo mail adres niet mogelijk op outlook voor android

Een tijd geleden werd ziggo mail account ineens onbruikbaar op outlook voor android.  Dit gebeurde ook bij vrienden op dat moment maar daar waar bekenden binnen een paar dagen weer gebruik van de app kan ik er nog steeds met geen mogelijkheid  gebruik van maken.  Bij IMAP instellingen krijg ik de melding dat de servertijd verstreken is oid en bij de POP3 instelling geeft die aan dat de account gegevens niet goed zijn. Dit probleem blijft zich ook bij andere apparaten voordoen. Thans gebruik ik bleumail  en dat werkt wel (als vind  ik het niet ideaal)  Ik kan dus wel gewoon andere app gebruiken  en ook kan ik  gewoon inloggen in mijn ziggo web mail. De app is al een paar keer verwijderd  en weer herplaatst maar zoals gezegd, ook op andere android apparaten  loop ik hier tegenaan. Het is net alsof iets in mijn account is veranderd zoder dat ik het weet  waardoor ik geen gebruik kab maken van de app. Zijn er meer mensen die dit hebben  (gehad) ??   Zijn er oplossingen ?? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
W1ll3m
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Even terugkomend op je je post kan ik je melden dat als MS  een update uitgevoerd zou hebben we nu hier constateren dat alle Ziggo mail adressen vakkundig  uitgeschakeld zijn op met hierboven gemelde probleem

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Er is vorig jaar oktober een wijziging geweest bij Ziggo of in Outlook, dat is niet geheel duidelijk.

Wel is duidelijk dat Microsoft moet komen met een nieuwe update en dat lijkt eind volgende week te gebeuren, las ik ergens.

W1ll3m
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dank je voor het antwoord. Maar dan is het voor  mij onduidelijk waarom ziggo mail van mijn zoon  wel op outlook voor  android draait ??   Het zou heel mooi zijn als het dat is en het klopt dat al maanden deze problemen heb.  Mocht iemand nog een oplossing weten hoor ik het graag en als er inderdaad een update  langskomt op die app  laat ik het natuurlijk ook weten. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@W1ll3m "Maar dan is het voor  mij onduidelijk waarom ziggo mail van mijn zoon  wel op outlook voor  android draait ??"

 

Voor mij is dat ook onduidelijk en ik ben benieuwd of hij met Outlook op Android wel mail kan verzenden, want ik lees op het Microsoft en Ziggo forum alleen maar problemen ermee en nog geen oplossingen.

W1ll3m
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Wederom dank voor het reageren al is de boodschap  voor nu Weinig hoopgevend. Ik ga die update in de gaten houden

s.drent

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb exact het zelfde probleem. In de logging kwam ik een certificaat melding tegen. Heeft Ziggo de certificaten wel op orde of is het toch een ander probleem. Ik ben benieuwd en wacht het af maar hoop wel dat er spoedig een oplossing komt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@s.drent  schreef:

Ik heb exact het zelfde probleem. In de logging kwam ik een certificaat melding tegen. Heeft Ziggo de certificaten wel op orde of is het toch een ander probleem. Ik ben benieuwd en wacht het af maar hoop wel dat er spoedig een oplossing komt.


Dan zou ook KPN zijn certificaten niet op orde heeft, maar het is al duidelijk dat dit een Microsoft probleem is.

W1ll3m
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Even terugkomend op je je post kan ik je melden dat als MS  een update uitgevoerd zou hebben we nu hier constateren dat alle Ziggo mail adressen vakkundig  uitgeschakeld zijn op met hierboven gemelde probleem

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic