Hoi allemaal,
Ik ben nu al meerdere jaren bezig om stabiel internet te krijgen via Ziggo. Er zijn al 10 monteurs langs geweest de afgelopen jaren. Ze kunnen het niet vinden en niet oplossen. Alles is al vervangen, meerdere modems gehad, kabels van Ziggo zijn al vervangen maar nog steeds ellende.
Krijg elke keer te horen dat het wel aan mijn huisnetwerk ligt maar dat is allemaal a klasse materiaal en goedgekeurd.
Nu heb ik de laatste keer de gegevens gehad dat ik in mijn modem kan kijken als het fout gaat en nu krijg ik steeds te zien:
Internet (Verbonden (partial bonding US))
De laatste monteur heeft de omgeving nagekeken en op wijk niveau was alles geel/oranje/rood en dus totaal niet groen zoals het hoort te zijn. Ze zouden hier naar gaan kijken en 2 weken verder nog steeds niets gehoord.
Hebben meer mensen dit probleem of ben ik de enige.
Ik zou zo graag ook met een gerust hart weer eens een game willen spelen zonder steeds maar te moeten denken straks knalt het internet er weer uit en ben ik weer dood in een game. Ik heb het zwaarste 500mb download abonnement dus betaal ook behoorlijk wat aan Ziggo. Ik verwacht dan ook wat maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. En dan krijgen we steeds reclames op het moment over gigabit bla bla. Dan denk ik tja waarom kunnen ze niet eerst eens zorgen dat de bestaande abonnees lekker kunnen genieten van hun afgenomen product.
Groetjes,
Piet