1
Vraag
2
Reacties
Suikerspin112

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo kastje vernield

Afgelopen week zat er ineens een deuk in dit kastje tussen nummer 110 en 112. Wij, noch onze buren, hebben iets gezien of gehoord. Helaas want we zijn beide veel thuis geweest wegens vakantie. Maar goed, ziet er fraai uit zo.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Suikerspin112 en welkom hier op de Community! Bedankt voor je melding, deze heb ik doorgezet naar de juiste afdeling zodat dit opgelost kan worden!

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan kunnen moderators (Ziggo medewerkers) zo nodig, contact met u opnemen. Ik heb het issue aan het moderatieteam voorgelegd.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Suikerspin112 en welkom hier op de Community! Bedankt voor je melding, deze heb ik doorgezet naar de juiste afdeling zodat dit opgelost kan worden!

kunoichia

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dat is aan de deuk en hoogte te zien een busje geweest met een loopplank achter.

 

Source: Ben jaren bezorger geweest en dit is een vrij veel voorkomend probleem bij nieuwe bezorgers/ busjes rijders haha

Suikerspin112
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
KBX458 wrote:

Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan kunnen moderators (Ziggo medewerkers) zo nodig, contact met u opnemen. Ik heb het issue aan het moderatieteam voorgelegd.

Ga ik nu meteen doen

Suikerspin112
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
KBX458 wrote:

Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan kunnen moderators (Ziggo medewerkers) zo nodig, contact met u opnemen. Ik heb het issue aan het moderatieteam voorgelegd.

Mijn postcode huisnummer staat al in mijn account.. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic