Afgelopen week zat er ineens een deuk in dit kastje tussen nummer 110 en 112. Wij, noch onze buren, hebben iets gezien of gehoord. Helaas want we zijn beide veel thuis geweest wegens vakantie. Maar goed, ziet er fraai uit zo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Suikerspin112 en welkom hier op de Community! Bedankt voor je melding, deze heb ik doorgezet naar de juiste afdeling zodat dit opgelost kan worden!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan kunnen moderators (Ziggo medewerkers) zo nodig, contact met u opnemen. Ik heb het issue aan het moderatieteam voorgelegd.
Hoi @Suikerspin112 en welkom hier op de Community! Bedankt voor je melding, deze heb ik doorgezet naar de juiste afdeling zodat dit opgelost kan worden!
Dat is aan de deuk en hoogte te zien een busje geweest met een loopplank achter.
Source: Ben jaren bezorger geweest en dit is een vrij veel voorkomend probleem bij nieuwe bezorgers/ busjes rijders haha
KBX458 wrote:Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan kunnen moderators (Ziggo medewerkers) zo nodig, contact met u opnemen. Ik heb het issue aan het moderatieteam voorgelegd.
Ga ik nu meteen doen
KBX458 wrote:Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan kunnen moderators (Ziggo medewerkers) zo nodig, contact met u opnemen. Ik heb het issue aan het moderatieteam voorgelegd.
Mijn postcode huisnummer staat al in mijn account..
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.