Hoi,
Ik heb zo'n grijs kastje in mijn tuin, waarschijnlijk van Casema en nu dus ziggo. Ik woon op de cremerstraat 124. Ik zou deze graag laten verplaatsen maar weet niet waar ik terecht kan. Via de telefoon krijg je in het keuzemenu geen keus om deze vraag te stellen. Weet iemand hier waar ik terecht kan bij ziggo?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
Dit is een klanten helpen klanten forum.
Het verplaatsen van een straatkast van Ziggo kan/moet u zelf aanvragen via mijnaansluiting.nl.
Let op: het verplaatsen kan ( afhankelijk van de situatie ) geld kosten.
Ps. Misschien moet u uw adres verwijderen, dat is hier toch niet belangrijk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Dit is een klanten helpen klanten forum.
Het verplaatsen van een straatkast van Ziggo kan/moet u zelf aanvragen via mijnaansluiting.nl.
Let op: het verplaatsen kan ( afhankelijk van de situatie ) geld kosten.
Ps. Misschien moet u uw adres verwijderen, dat is hier toch niet belangrijk.
Goedemorgen @SEBASTIEN,
Welkom op de community! 🙂 Goed dat je ons hebt gevonden voor je vraag.
Ik zie dat @Pasi je al heeft voorzien van het antwoord. 😄 Voor het verplaatsen van een straatkast kun je inderdaad een aanvraag doen via deze pagina.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.