1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kees124

Gedreven Raadgever
  • 74Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo heeft mijn e-mailadres verwijderd!

Mijn vader is op 12 december 2021 overleden.

Zijn abonnement was al op 29 juni 2020 beëindigt, dit i.v.m. met allerlei problemen bij het verhuizen van mijn vaders Ziggo abonnement van Uden naar Nunspeet. Dit is totaal vastgelopen.

Nu 1,5 jaar later staan zijn gegevens nog steeds in de Ziggo systemen.

Ik heb op 15 december 2021 een mailbericht naar nabestaanden@ziggo.com gestuurd met het verzoek om de gegevens van mijn vader te verwijderen, na uiteindelijk 1,5 jaar.

Na wat communicatie tussen mij en Ziggo is vandaag (17 dec) om ca 16.00 uur mijn e-mail adres geblokkeerd i.p.v. dat van mijn overleden vader.

Nu wordt ik sterkt gehinderd in het voorbereiden van de uitvaart en afwikkelen van alle administratieve zaken na een overlijden. Ook mijn dagelijks e-mailverkeer is niet meer mogelijk.

Op 17 december 2021 om ca 18.30 uur gebeld met Ziggo en mij is verzekerd dat mijn e-mail adres weer actief wordt door een zgn herstelcase. Hoe lang dit duurt kon mijn mij niet zeggen. Drie werkdagen is mij verteld.

Nogmaals ik voel me zwaar benadeeld door Ziggo.

Heden 23 december 2021 is mijn e-mailadres nog steeds niet hersteld/actief en kan nog steeds niet e-mailen. 

Ziggo <contact.ziggo@ziggo.nl>
Do 23-12-2021 15:51

stelt in onderstaand bericht aan mij:

"Goedemiddag,

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je vader.

Ik heb helaas slecht nieuws. Het mail adres kan niet meer actief gemaakt worden. Dit is niet meer mogelijk. We hebben het geprobeerd.

Zeer spijtig natuurlijk, vooral gezien de situatie.

Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice"

 

Is het waar dat Ziggo een verwijderd e-mailadres niet meer kan activeren???

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57657Posts
  • 3844Oplossingen
  • 14065Likes

@Kees124 Mogelijk kan een Ziggo moderator nog iets betekenen voor je, zij kunnen diep in de systemen, dan wel de juiste mensen bereiken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met erachter tussen haakjes je e-mailadres wat geblokkeerd is, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Kees124
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 74Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Al vast mijn dank voor het meedenken en heldpen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12757Posts
  • 1039Oplossingen
  • 3499Likes

Goedemorgen @Kees124 en een warm welkom op de Community,

Allereerst mijn oprechte deelneming met het verlies van je vader. Ik begrijp dat je op dit moment heel andere zaken aan je hoofd hebt en het laatste wat je wilt is je ook nog eens zorgen moeten maken over een e-mailadres. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en zie inderdaad dat het met de tot dusver ondernomen acties niet gelukt is om het e-mailadres te herstellen. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet weer of het kan, maar ik ga hier gelijk voor je achteraan en kijk wat ik voor je kan doen. Ik heb de kwestie even voorgelegd bij een aantal specialisten. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het jou weten. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12757Posts
  • 1039Oplossingen
  • 3499Likes

@Kees124 Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's. Het e-mailadres is voor jou hersteld. Je dient in te kunnen loggen met hetzelfde wachtwoord als wat je hiervoor gebruikte. Kun je laten weten of het gelukt is?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.