1
Vraag
2
Reacties
Tommie1983

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go en smart wifi geeft aan geen internet abonnement

Goede dag, Ik heb gistermiddag mijn internet en tv complete abbonement geactiveerd, alles werkt: de wifi, internet, mediabox next enz.

Ik krijg alleen steeds de melding op ziggo go dat ik geen internetabbonemt heb terwijl dit wel zo is.

Ik heb hier gister de klantenservice voor gebeld en die gaven aan dat het vandaag zou moeten werken. Helaas is dit niet het geval. 

Is dit op te lossen? De klantenservice gaf aan hier niets aan te kunnen doen, het zou vanzelf in de systemen moeten komen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Tommie1983 Bedankt voor deze super snelle reactie! Klopt het dat er nieuwe aansluitmaterialen onderweg zijn? Ik vermoed dat deze het probleem veroorzaken. Deze orders stoppen de doorloop van het systeem. Mocht je geen materialen besteld hebben, geef dan een gil. Anders wil ik je vragen om nog heel even (max 48 uur) geduld te hebben. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik lees hier op het forum dat het tot 48 uur kan duren voordat alles in de achterliggende servers is doorgelopen.

Tommie1983
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt, die is helaas al verstreken, ik heb het idee dat dit bij Ziggo in het systeem ergens fout staat.

Het lijkt mij dat ze dit zouden kunnen zien en kunnen oplossen maar ik kom met de klantenservice helaas niet verder.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier kunnen ze dat wel zien.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Tommie1983
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké bedankt, dan wacht ik dat af, bedant voor jou hulp, mijn gegevens staan er in

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Tommie1983, een warm welkom op onze Ziggo Community! Gefeliciteerd met je nieuwe Ziggo pakket. Ik ben even in het systeem gedoken en ik zie nog een aantal orders open staan. Ik verwacht dat deze orders de boosdoeners zijn. Staan je producten al wel goed in jouw mijn Ziggo account? 

Tommie1983
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lotte, Nee, als ik op producten klik dan krijg ik niets te zien, dat vond ik ook al raar, ik krijg sowieso vaak een foutmelding bij mijn ziggo.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Tommie1983 Bedankt voor deze super snelle reactie! Klopt het dat er nieuwe aansluitmaterialen onderweg zijn? Ik vermoed dat deze het probleem veroorzaken. Deze orders stoppen de doorloop van het systeem. Mocht je geen materialen besteld hebben, geef dan een gil. Anders wil ik je vragen om nog heel even (max 48 uur) geduld te hebben. 

Tommie1983
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lotte, klopt inderdaad, toch vind ik het raar dat dit niet gewoon door een medewerker van ziggo aangepast kan worden in het systeem?

Alles werkt verder, ook het internet, daarom snap ik ook niet dat hij blokt. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Tommie1983 Ik snap dat je dat een vreemd gegeven vindt. Ik wijs niet graag met de vinger naar anderen maar dit ziet echt in de complexiteit van het systeem. Ik kan deze orders niet handmatig doorzetten. Hierdoor hangt de rest erachter en is het enige wat wij kunnen doen afwachten. Een order bewerken heeft namelijk vaak juist niet het gewenste effect. Het Ziggo Go account loopt namelijk tenminste 24 uur achter op het reguliere order systeem. 

Tommie1983
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lotte, ik weet niet wat er nu precies aan mij is opgestuurd, ik geloof iets voor op de hoofdaansluiting....

Ik zal het nog even afwachten. Bedankt voor je tijd voor nu!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Tommie1983 Geen dank, daarvoor zijn wij er! Er komen een verloopstukje en een meterkastsplitter jouw kant op. Schiet het na binnenkomst nog niet op? Geef het dan gelijk aan! 

 

Fijne avond! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic