Opgelost! Ga naar oplossing.
YRN wrote:
Goedemiddag,
Ik en mijn vriendin zijn recentelijk samen gaan wonen en hebben een abonnement genomen bij ziggo.
Nu heeft mijn vriendin een mail adres van jullie (@ziggo.nl) die gekoppeld is aan het abonnement van haar ouders.
Is het mogelijk om dit mail adres over te zetten naar ons account, zonder dat alles mails die nu nog erin staan verloren gaan?
Alvast bedankt,
Yoran.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
YRN wrote:
Goedemiddag,
Ik en mijn vriendin zijn recentelijk samen gaan wonen en hebben een abonnement genomen bij ziggo.
Nu heeft mijn vriendin een mail adres van jullie (@ziggo.nl) die gekoppeld is aan het abonnement van haar ouders.
Is het mogelijk om dit mail adres over te zetten naar ons account, zonder dat alles mails die nu nog erin staan verloren gaan?
Alvast bedankt,
Yoran.
N.N. wrote:YRN wrote:
Goedemiddag,
Alvast bedankt,
Yoran.
Het is mijn vriendin en ik, maar dat terzijde.:cool:
Je vriendin kan het e-mail-account bij haar ouders verwijderen, laat ze wel eerst alle e-mails downloaden op haar computer want anders zijn ze echt weg als het account opgeheven is.
Als het account verwijderd is bij haar ouders kan ze via haar eigen MijnZiggo een nieuw e-mailaccount aanmaken met dezelfde naam.
Mocht die naam nog niet weer vrijgegeven zijn door de e-mail servers van Ziggo, dan gewoon later nog eens proberen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.