MVDA_84

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo connect box kabel / splitter in meterkast, hulp gewaardeerd!

Hello,

 

Ik wil graag de witte ziggo connect box in de meterkast plaatsen. Ik weet vrij zeker dat hij moet worden aangesloten op de splitter op de foto, alleen kom ik er niet uit welk tussenstuk of kabel ik hiervoor moet gebruiken.

 

De box in onze vorige woning sloten we aan op de tv aansluiting en dat is een andere kabel die we in deze woning niet in de meterkast kunnen gebruiken.

 

Vriendelijk dank!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1171Posts
  • 113Oplossingen
  • 303Likes

Goedemorgen @MVDA_84, welkom op onze Ziggo Community en gefeliciteerd met je nieuwe woning. In een nieuwe woning is het altijd even uitzoeken hoe alles in elkaar steekt. Ik sluit mij aan bij het advies van @Jan F. om een installatie monteur in te plannen. 

 

 

De monteur staat ingepland op 03-12-2021 tussen 17:00-22:00 uur. Komt dit niet uit? Verplaats de afspraak dan simpel via jouw mijn Ziggo Account. We gaan er vanuit dat het daarna is opgelost. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 50966Posts
  • 3185Oplossingen
  • 11571Likes

Ik leg je probleem direct bij een Ziggo medewerker weg, zij kunnen de juiste stappen nemen.

Of nieuwe aansluitmaterialen of een monteur die alles in orde komt maken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16655Posts
  • 1312Oplossingen
  • 2941Likes

U spreekt over een vorige woning. Bent u verhuisd? Vraag dan een gratis verhuismonteur, want de installatie zoals getoond op de foto voldoet niet aan de eisen die tegenwoordig aan een AOP worden gesteld. Bel de helpdesk. Tussen 08.00 en 20.00 uur bereikbaar op 0900-1884 of 1200 als u beschikt over een vast Ziggo lijn.

 

MVDA_84
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Bert! Ik wacht het even af.

 

Groet,

 

Maarten

MVDA_84
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Jan,

 

Ik ben inderdaad verhuisd! Morgen even bellen, dank!

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1171Posts
  • 113Oplossingen
  • 303Likes

Goedemorgen @MVDA_84, welkom op onze Ziggo Community en gefeliciteerd met je nieuwe woning. In een nieuwe woning is het altijd even uitzoeken hoe alles in elkaar steekt. Ik sluit mij aan bij het advies van @Jan F. om een installatie monteur in te plannen. 

 

 

De monteur staat ingepland op 03-12-2021 tussen 17:00-22:00 uur. Komt dit niet uit? Verplaats de afspraak dan simpel via jouw mijn Ziggo Account. We gaan er vanuit dat het daarna is opgelost. 

Bekijk in context

MVDA_84
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top geregeld! Bedankt!

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1171Posts
  • 113Oplossingen
  • 303Likes

@MVDA_84 Geen dank! Hou je ons op de hoogte? 

 

 

Fijne dag! 

Uitgelicht topic