Hi,
Ik heb een Ziggo Booster powerline via het stopcontact en van de 1 op de andere dag doet geeft ie geen internet signaal meer door. De lampjes branden als vanouds (groen en blauw) en onze telefoons connecten gewoon met het netwerk maar geen internet.
Ik heb niets aan settingen veranderd o.i.d.
Dit is sinds 1,5 week. Wat mij wel opvalt is dat ik vandaag een mail van jullie krijg waarbij de booster automatisch omgewisseld wordt voor 3 smart wifi pods. Heeft het 1 met het ander te maken? Dit duurt echter nog 4 weken dus het zou fijn zijn als de booster het de komende 4 weken nog doet.
Gr. Pascal
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @pvanhesteren1
Wat jammer dat de booster ermee gestopt lijkt. Wel toevallig inderdaad net nu je die mail hebt gehad. Maar we kunnen deze boosters niet op afstand bedienen hoor, dus het is geen vooropgezet plan! Maar we gaan wel pro-actief het type wifibooster dat jij hebt vervangen. Ik wil je zeker geen 4 weken laten wachten en heb daarom je huidige booster eerst vervangen voor een nieuw exemplaar van dit type.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Heb je de booster al een keer 30 seconden uit de stroom gehad?
Jazeker, al meerder keren. Als ie weer opstart gaan alle lampjes weer normaal branden dus ogenschijnlijk lijkt er niets aan de hand maar geen bereik. De Ziggo router beneden werkt wel naar behoren.
Mogelijk kan een Ziggo moderator in de achtergrond meer zien van wat er aan de hand is.
Zij komen mogelijk vandaag en in ieder geval morgen langs in dit topic.
Hoi @pvanhesteren1
Wat jammer dat de booster ermee gestopt lijkt. Wel toevallig inderdaad net nu je die mail hebt gehad. Maar we kunnen deze boosters niet op afstand bedienen hoor, dus het is geen vooropgezet plan! Maar we gaan wel pro-actief het type wifibooster dat jij hebt vervangen. Ik wil je zeker geen 4 weken laten wachten en heb daarom je huidige booster eerst vervangen voor een nieuw exemplaar van dit type.
Top. Ik zie hem graag zo spoedig mogelijk verschijnen. Heb al wel mailtje van jullie ontvangen dat huidige "abonnement" is vervallen maar zie nog geen nieuw abonnement.
Gr. Pascal
Je krijgt geen nieuw abonnement hoor, maar de huidige booster is stopgezet en daarmee wordt automatisch deze e-mail verstuurd. Zodra de Track&Trace code van het pakket bekend is ontvang je die per e-mail.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.