1
Vraag
2
Reacties
pvanhesteren1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo booster powerline werkt niet meer

Hi,

 

Ik heb een Ziggo Booster powerline via het stopcontact en van de 1 op de andere dag doet geeft ie geen internet signaal meer door. De lampjes branden als vanouds (groen en blauw) en onze telefoons connecten gewoon met het netwerk maar geen internet. 

 

Ik heb niets aan settingen veranderd o.i.d. 

 

Dit is sinds 1,5 week. Wat mij wel opvalt is dat ik vandaag een mail van jullie krijg waarbij de booster automatisch omgewisseld wordt voor 3 smart wifi pods. Heeft het 1 met het ander te maken? Dit duurt echter nog 4 weken dus het zou fijn zijn als de booster het de komende 4 weken nog doet.

 

Gr. Pascal

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @pvanhesteren1

Wat jammer dat de booster ermee gestopt lijkt. Wel toevallig inderdaad net nu je die mail hebt gehad. Maar we kunnen deze boosters niet op afstand bedienen hoor, dus het is geen vooropgezet plan! Maar we gaan wel pro-actief het type wifibooster dat jij hebt vervangen. Ik wil je zeker geen 4 weken laten wachten en heb daarom je huidige booster eerst vervangen voor een nieuw exemplaar van dit type.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de booster al een keer 30 seconden uit de stroom gehad?

pvanhesteren1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jazeker, al meerder keren. Als ie weer opstart gaan alle lampjes weer normaal branden dus ogenschijnlijk lijkt er niets aan de hand maar geen bereik. De Ziggo router beneden werkt wel naar behoren.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mogelijk kan een Ziggo moderator in de achtergrond meer zien van wat er aan de hand is.

Zij komen mogelijk vandaag en in ieder geval morgen langs in dit topic.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @pvanhesteren1

Wat jammer dat de booster ermee gestopt lijkt. Wel toevallig inderdaad net nu je die mail hebt gehad. Maar we kunnen deze boosters niet op afstand bedienen hoor, dus het is geen vooropgezet plan! Maar we gaan wel pro-actief het type wifibooster dat jij hebt vervangen. Ik wil je zeker geen 4 weken laten wachten en heb daarom je huidige booster eerst vervangen voor een nieuw exemplaar van dit type.

pvanhesteren1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top. Ik zie hem graag zo spoedig mogelijk verschijnen. Heb al wel mailtje van jullie ontvangen dat huidige "abonnement" is vervallen maar zie nog geen nieuw abonnement.

 

Gr. Pascal

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Je krijgt geen nieuw abonnement hoor, maar de huidige booster is stopgezet en daarmee wordt automatisch deze e-mail verstuurd. Zodra de Track&Trace code van het pakket bekend is ontvang je die per e-mail.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic