Na een mislukte poging met ziggo pods om internet beter te krijgen nu 2 ziggo adapters internet via stroom geplaatst. Internet werkt nu prima maar nu storen deze adapters mijn op afstand te openen en sluiten garagedeuren.
iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Hans3818,
Fijn dat je voor het internet een oplossing hebt gevonden! Maar dat de bediening van de garagedeuren daar last van heeft is minder leuk. Misschien helpt het om eens te spelen met de stroomgroepen? Plaats bijvoorbeeld adapters eens op een ander stopcontact en kijk hoe het dan gaat.
dat gaat hem niet worden. Modem staat in Meterkast in garage. Daar zit maar 1 dubbel stopcontact. Producent van de ziggo apparatuur zal dit moeten onderzoeken en oplossen!
Daar zal geen oplossing voor komen. Er is wel meer apparatuur wat een verstoring met zich meebrengt, ik heb dat hier gehad met led lampen icm een Devolo wifi homeplug.
Maar in de meterkast zijn toch de andere groepen ook aanwezig, dus een stopcontact bij plaatsen kan toch niet zo heel moeilijk zijn.
Of dat de oplossing is dat is een ander verhaal, het wifi signaal verstoord waarschijnlijk het draadloze signaal van de afstandsbediening. Is het niet mogelijk de draadloze afstandsbediening op een andere frequentie te zetten, meestal zijn daar wel mogelijkheden voor.
Succes ermee, hoop dat het je lukt.
sowieso levert ziggo de "2 ziggo adapters internet" niet meer sinds de pods er zijn. vanuit ziggo zal er dus geen update oid meer voor komen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.