1
Vraag
2
Reacties
Charlottevdb

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo aansluiting verplaatsen naar woonkamer

Wij willen de hoofdaansluiting van de meterkast naar de woonkamer verplaatsen.
Wat moeten wij hiervoor doen om dit mogelijk te maken?
Ik hoor het graag.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Het AOP zelf, de aansluiting van Ziggo, mag je niet zelf verplaatsen. Ofwel, je mag de groene kabel niet zelf verlengen. Maar vaak is het raadzaam het AOP ook in de meterkast te laten zitten, en daar vandaan de installatie op te bouwen.

Nu is het niet geheel duidelijk wat je plannen verder zijn. Maar moet echt het AOP naar de woonkamer worden verplaatst, zullen daar wel kosten aan zijn verbonden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik vond net een Topic Coaxverbinding verplaatsen van iemand die dit ook wil doen.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Het AOP zelf, de aansluiting van Ziggo, mag je niet zelf verplaatsen. Ofwel, je mag de groene kabel niet zelf verlengen. Maar vaak is het raadzaam het AOP ook in de meterkast te laten zitten, en daar vandaan de installatie op te bouwen.

Nu is het niet geheel duidelijk wat je plannen verder zijn. Maar moet echt het AOP naar de woonkamer worden verplaatst, zullen daar wel kosten aan zijn verbonden.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Ik zou gewoon lekker de kast daar laten zitten en dan met een hele goede coax naar de plaats gaan waar je wilt beginnen en daar een nieuwe doos plaatsen. Dan heb je toch alles netjes op z'n plek? Net zoals Willem-A zegt, dat lijkt me het handigste.

Of je moet echt meters om gaan willen leggen, dan is het een ander verhaal 😉
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Charlottevdb. Welkom hier!
Zoals je ziet; het beste antwoord voor jou, hangt een beetje af van de situatie en wat je exact wilt. Heb je met bovenstaande antwoorden genoeg kunnen vinden qua informatie, of kunnen we nog iets voor je invullen/betekenen? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic