Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Raymond van der Horst wrote:
Beste allen,
Net even gekeken onder de kruip kelder. Helaas loopt er toch geen kabel helemaal van voor naar achter het huis en zal moeten gaan verlengen met ongeveer 11m kabel. Moet dit op een speciale manier?
N.N. wrote:
Hallo Raymond van der Horst
Tevens loop je het risico dat als je het niet goed zelf aansluit, de buren die op dezelfde straatkast aangesloten zijn storing hebben door jou foutieve aansluiting en dat jij dan voor de herstelkosten opdraait.
Willem-A wrote:N.N. wrote:
Hallo Raymond van der Horst
Tevens loop je het risico dat als je het niet goed zelf aansluit, de buren die op dezelfde straatkast aangesloten zijn storing hebben door jou foutieve aansluiting en dat jij dan voor de herstelkosten opdraait.
Volgens mij werkt dat laatste niet zo, want dan zouden er veel meer storingen moeten zijn. Als ik mijn AOP kortsluit merkt naar mijn weten verder niemand daar wat van, wat niet wegneemt het inderdaad via de juiste kanalen te laten doen.
Nick999 wrote:
Willem-A Het klopt wel. Ik heb in het verleden al een paar keer meegemaakt dat klanten een oude defecte versterker hadden die ruis terugstuurde het netwerk in. Deze werden dan vervolgens netjes afgesloten van het signaal tot het probleem opgelost was.
Een van de onontkoombare nadelen van een retourgeschikt netwerk...
Zijn er hier op dit forum geen monteurs of ziggo medewerkers actief die kunnen helpen?
Ik zal het voorwerk inderdaad doen en zal morgen Ziggo eens bellen als ze niet reageren op de aanvraag. Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt Allen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.