Op verzoek van de Ziggo 'Chat-Support', hier een nieuw topic (omdat hier de Ziggo-Experts zijn).
Lang verhaal kort: Ik heb 2 Apple apparaten welke niet kunnen verbinden met de Ziggo-hotspot. Namelijk een iPad en een MacBook Air.
Een derde apparaat (iPhone XS) kan *wel* verbinding maken met het Ziggo-hotspot.
Extra informatie:
Het betreft de volgende apparaten:
* iPad Pro 9.7" met IOS 12.1.3
* MacBook Air 2018 met MacOS 10.14.3
Foutmelding op Ipad: Unable to join the network "Ziggo"
Foutmelding op MacBook: The Wi-Fi network "Ziggo" could not be joined.
Geprobeerd, maar zonder succes:
* Beiden apparaten uit/aan
* Op de iPad het certificaat geinstalleerd.
* Andere wifi-netwerken kunnen *wel* worden verbonden
* Handmatig proberen verbinding te maken door de gegevens handmatig in te vullen (zoals WPA2-Enterprise)
* Andere locatie
* Reset van mijn wachtwoord van de Ziggo Wifi-hotspot (meerdere malen geprobeerd)
Het schijnt een bekend probleem te zijn hier op dit forum, maar niet een bekend issue bij Ziggo zelf.
Wat zie ik over het hoofd of wat kan ik nog proberen?