Vraag
Reacties
Oplossing
Rayman
Level 1

Ziggo Wifispots werkt niet op iPad en Macbook

Op verzoek van de Ziggo 'Chat-Support', hier een nieuw topic (omdat hier de Ziggo-Experts zijn).

Lang verhaal kort: Ik heb 2 Apple apparaten welke niet kunnen verbinden met de Ziggo-hotspot. Namelijk een iPad en een MacBook Air.

Een derde apparaat (iPhone XS) kan *wel* verbinding maken met het Ziggo-hotspot.

Extra informatie:

Het betreft de volgende apparaten:
* iPad Pro 9.7" met IOS 12.1.3
* MacBook Air 2018 met MacOS 10.14.3

Foutmelding op Ipad: Unable to join the network "Ziggo"
Foutmelding op MacBook: The Wi-Fi network "Ziggo" could not be joined.

Geprobeerd, maar zonder succes:
* Beiden apparaten uit/aan
* Op de iPad het certificaat geinstalleerd.
* Andere wifi-netwerken kunnen *wel* worden verbonden
* Handmatig proberen verbinding te maken door de gegevens handmatig in te vullen (zoals WPA2-Enterprise)
* Andere locatie
* Reset van mijn wachtwoord van de Ziggo Wifi-hotspot (meerdere malen geprobeerd)

Het schijnt een bekend probleem te zijn hier op dit forum, maar niet een bekend issue bij Ziggo zelf.

Wat zie ik over het hoofd of wat kan ik nog proberen?
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rayman
Level 1
Topicstarter
Dit topic kan dicht. Het issue heeft zichzelf opgelost.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Rayman
Level 1
Topicstarter
Dit topic kan dicht. Het issue heeft zichzelf opgelost.
0 Kudos
Ga naar reactie
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
De beste problemen zijn de problemen die zichzelf oplossen, Rayman 🙂 Welkom op de Community. Weet je ook hoe het uiteindelijk is opgelost, of werkte het ineens wel gewoon?
0 Kudos
Rayman
Level 1
Topicstarter
Het laatste is het geval. Het werkt 'opeens'.
0 Kudos