1
Vraag
2
Reacties
Shadin

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo Wifispot en Wiko Lenny 5

Ik heb een nieuwe foon Wiko met Android 8.1. Met mijn oudere toestellen is wifi spots instellen nooit een probleem geweest. Dus Certificaat gedownload en de gegevens van mijn account verzameld.

Echter bij de EAP verificatie moet ik PEAP kiezen, bij Phase-2 verificatie kan alleen voor Geen worden gekozen, niet voor MSCAPV2.

Iemand enig idee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Shadin
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Sorry Michael voor de late reactie. Ik kan nog steeds niets instellen, ook niet na je truc en een aantal trucs van internet. Heel apart.

Ik zag wel toevallig dat ik van de week op straat een Ziggo signaal oppikte en wel verbinding gemaakt werd... lijkt dat het toch werkt ondanks de ontbrekende instelling.
Ik laat het voorlopig zo. Dank je voor het meedenken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Shadin,

Vreemd wel dat je voor niks anders kan kiezen bij de Phase-2 verificatie. Ik las ergens dat het volgende kan helpen.

  • Kies bij EAP voor iets anders
  • Sla het op
  • Kies vervolgens weer voor PEAP

Kan je nu wel voor MSCAPV2 kiezen?
Shadin
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Sorry Michael voor de late reactie. Ik kan nog steeds niets instellen, ook niet na je truc en een aantal trucs van internet. Heel apart.

Ik zag wel toevallig dat ik van de week op straat een Ziggo signaal oppikte en wel verbinding gemaakt werd... lijkt dat het toch werkt ondanks de ontbrekende instelling.
Ik laat het voorlopig zo. Dank je voor het meedenken.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Helemaal goed hoor Shadin. Dan sluit ik dit topic voor nu.

Je kan in de toekomst altijd weer een nieuw topic openen, dat is geen enkel probleem.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic