Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi, iemand biedt op Marktplaats meerdere wifi pods aan, maar mijn ervaring is dat deze vaak gehuurd worden en dus onbruikbaar voor een eventuele koper, kan iemand bij Ziggo controleren of de volgende Pods gehuurd worden of gekocht zijn? Die persoon heeft de codes zelf ook openbaar op Marktplaats staan, dus ik neem aan dat hij daar niet mee zit.
S/N: XBAK21924232
ETH MAX: 8C5109AAB0BC of 8C5109AABOBC
S/N: XBAK2192425C
ETH MAC: 8C5109AAB164
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit controleren en komt binnenkort langs in dit topic.
Tip: huur ze bij Ziggo en als er weer nieuwere komen, kun je de oude opzeggen en de nieuwere, b.v. met wifi6, weer huren en je hebt onbeperkte garantie.
Kun je ook gelijk naar de volgende codes kijken? Want er worden er nog meer aangeboden.
S/N: XBAK21470045
ETH MAC: 381F261CC250
S/N: XBAK21470521
ETH MAC: 381F261CD5BC
Bij voorbaat dank.
Wel spannend wat Bert nu antwoordt..
Komen er Wifi 6 homepods aan, Bert?
Goedemorgen @Freddie B
Allereerst goed van jou dat je scherp bent en hier een melding over doet.
Helaas is dit niet iets waar wij pro-actief mee aan de slag gaan. Ookal kunnen we de eigenaar vinden op basis van de serienummers, wij mogen diegene niet actief benaderen over zijn verkoop op Marktplaats.
Mochten de betreffende Pods dus in bruikleen zijn, zal de eigenaar uit eindelijk zelf opdraaien voor de kosten als zijnde niet retour.
Het ding is, ik wil die pods best kopen, maar wil dan wel weten of ik ze kan gebruiken of niet. Dat is de reden waarom ik wil weten of het hier om gekochte pods gaat of gehuurde. Het verzoek is dus om te voorkomen dat ik een miskoop bega. Dat is namelijk al eens eerder gebeurd.
Begrijpelijk @Freddie B En tegenwoordig heb je nogal wat Marktplaats gekkies.
Ik heb alle serienummers even gecheckt en de enige die gekocht is, is deze XBAK2192425C
Bedankt voor de info. Wat wel gek is dat het hier om 2 pods gaat die in één doos zitten. De codes komen namelijk van één en dezelfde doos af. Wat raar dat die persoon er één huurt en de ander koopt. Dat lijkt me niet helemaal logisch.
Dat kan ik verder niet inzien @Freddie B Daarvoor moet de eigenaar zelf even contact opnemen.
@wewanl schreef:
Wel spannend wat Bert nu antwoordt..
Komen er Wifi 6 homepods aan, Bert?
Die zullen ooit wel komen, ik schreef ditzelfde een jaar geleden ook al een aantal malen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...