1
Vraag
2
Reacties
jmoo

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Wifi booster powerline

Hallo.

ik probeer boven betere wifi te verkrijgen en heb daarom een set wifi boosters via stopcontact bij Ziggo besteld. Helaas krijg ik de apparaten niet aan de praat. 

ik heb een Ziggo modem, model Connectbox CH7465LG-ZG. Van daaruit gaat een Ethernetkabel naar Adapter A (de kleine). Deze zit in een vast stopcontact in de meterkast. In de gang heb ik Adapter B in een stopcontact. Ik zie op beide geen lampje branden bij het huis-icoontje (zie bijlage). Op mijn iPhone zie ik het wifi punt wel (ziggo-ap-etc), kan een ww invoeren, maar krijg dan een wifi icoon met een uitroepteken en in oranje tekst: “Geen internet verbinding” (een IP adres lijkt wel te zijn afgegeven)

Twee medewerkers van Ziggo hebben me niet verder kunnen helpen dan een reset + later een  harde reset en adviseren de Smart wifi boosters van ziggo (niet via stroom)

Ps Wifi vanaf de modem werkt prima.

heeft iemand een idee?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jmoo
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank, Jan en Jarielcaptain. Ik heb de utp kabel vervangen en een andere poort gebruikt. Gelijk ook de security knoppen op beide apparaten ingedrukt. (Had ik dat ergens kunnen lezen?)


Het werkt! ????
 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Al een andere ethernetkabel of -poort van de modem gebruikt?

jarielcapitain

Level 13
  • 778Posts
  • 31Oplossingen
  • 244Likes

Na de reset heb je het ook opnieuw gekoppeld.

Druk de security knop voor 5 seconden in.

jmoo
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank, Jan en Jarielcaptain. Ik heb de utp kabel vervangen en een andere poort gebruikt. Gelijk ook de security knoppen op beide apparaten ingedrukt. (Had ik dat ergens kunnen lezen?)


Het werkt! ????
 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic