Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Hallo.
ik probeer boven betere wifi te verkrijgen en heb daarom een set wifi boosters via stopcontact bij Ziggo besteld. Helaas krijg ik de apparaten niet aan de praat.
ik heb een Ziggo modem, model Connectbox CH7465LG-ZG. Van daaruit gaat een Ethernetkabel naar Adapter A (de kleine). Deze zit in een vast stopcontact in de meterkast. In de gang heb ik Adapter B in een stopcontact. Ik zie op beide geen lampje branden bij het huis-icoontje (zie bijlage). Op mijn iPhone zie ik het wifi punt wel (ziggo-ap-etc), kan een ww invoeren, maar krijg dan een wifi icoon met een uitroepteken en in oranje tekst: “Geen internet verbinding” (een IP adres lijkt wel te zijn afgegeven)
Twee medewerkers van Ziggo hebben me niet verder kunnen helpen dan een reset + later een harde reset en adviseren de Smart wifi boosters van ziggo (niet via stroom)
Dank, Jan en Jarielcaptain. Ik heb de utp kabel vervangen en een andere poort gebruikt. Gelijk ook de security knoppen op beide apparaten ingedrukt. (Had ik dat ergens kunnen lezen?)
Dank, Jan en Jarielcaptain. Ik heb de utp kabel vervangen en een andere poort gebruikt. Gelijk ook de security knoppen op beide apparaten ingedrukt. (Had ik dat ergens kunnen lezen?)
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...