1
Vraag
2
Reacties
Moulin

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Wifi Pods en applicatie Zscaler

Beste community leden,

Ik heb 2 Ziggo wifi-pods geïnstalleerd. Deze heb ik daarna verbonden met mijn werklaptop (werkkamer op zolder). Mijn werklaptop bevat de applicatie Zscaler, dit is een vereiste vanuit mijn werkgever. Door deze applicatie en de verbinding met de Ziggo wifi-pods heb ik geen toegang meer tot internet (geen google, outlook etc). Terwijl ik wel een volledige wifi-bereik heb door die Ziggo wifi-pods. Als ik mijn werklaptop verbind met de modem (via een directe wifi-verbinding of ethernetkabel, locatie meterkast, twee verdiepingen lager) dan werkt alles prima. Wie heeft dit meegemaakt en heeft een oplossing. Ik zou heel graag die pods willen gebruiken, ze doen het goed. Alvast bedankt voor jullie medewerking. Groet

Uitgelicht
Jacob

Community Moderator
  • 4663Reacties
  • 390Oplossingen
  • 1905Likes

@Moulin van harte welkom op de Ziggo Community. Fijn dat je overall tevreden bent met de Wifi Pods. Nu nog de puntjes op de ''i'' zetten.

En je hebt gelijk, soms kan een programma of applicatie de verbinding wat dwars zitten. Daar hebben we eerder een topic over gehad. Wil je deze tips en adviezen eens proberen en ons informeren hoe het daarna gaat? 

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10606Posts
  • 601Oplossingen
  • 3076Likes

hoe zijn de pods ingesteld ?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4663Posts
  • 390Oplossingen
  • 1905Likes

@Moulin van harte welkom op de Ziggo Community. Fijn dat je overall tevreden bent met de Wifi Pods. Nu nog de puntjes op de ''i'' zetten.

En je hebt gelijk, soms kan een programma of applicatie de verbinding wat dwars zitten. Daar hebben we eerder een topic over gehad. Wil je deze tips en adviezen eens proberen en ons informeren hoe het daarna gaat? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1187Oplossingen
  • 6286Likes

Hoe gaat het nu, @Moulin