Beste community leden,
Ik heb 2 Ziggo wifi-pods geïnstalleerd. Deze heb ik daarna verbonden met mijn werklaptop (werkkamer op zolder). Mijn werklaptop bevat de applicatie Zscaler, dit is een vereiste vanuit mijn werkgever. Door deze applicatie en de verbinding met de Ziggo wifi-pods heb ik geen toegang meer tot internet (geen google, outlook etc). Terwijl ik wel een volledige wifi-bereik heb door die Ziggo wifi-pods. Als ik mijn werklaptop verbind met de modem (via een directe wifi-verbinding of ethernetkabel, locatie meterkast, twee verdiepingen lager) dan werkt alles prima. Wie heeft dit meegemaakt en heeft een oplossing. Ik zou heel graag die pods willen gebruiken, ze doen het goed. Alvast bedankt voor jullie medewerking. Groet
@Moulin van harte welkom op de Ziggo Community. Fijn dat je overall tevreden bent met de Wifi Pods. Nu nog de puntjes op de ''i'' zetten.
En je hebt gelijk, soms kan een programma of applicatie de verbinding wat dwars zitten. Daar hebben we eerder een topic over gehad. Wil je deze tips en adviezen eens proberen en ons informeren hoe het daarna gaat?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hoe zijn de pods ingesteld ?
@Moulin van harte welkom op de Ziggo Community. Fijn dat je overall tevreden bent met de Wifi Pods. Nu nog de puntjes op de ''i'' zetten.
En je hebt gelijk, soms kan een programma of applicatie de verbinding wat dwars zitten. Daar hebben we eerder een topic over gehad. Wil je deze tips en adviezen eens proberen en ons informeren hoe het daarna gaat?
Hoe gaat het nu, @Moulin?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.