Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Is het mogelijk om Ziggo Webmail automatisch te openen zodra Windows (10) start?
Mijn voormalige Mailwasher werkt niet met IMAP instellingen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@RoWi
Heb zojuist de nieuwe Mailwasher gedownload, de mijne was ietwat verouderd (2018)
Na installatie werden er automatisch mijn email account én instellingen gezocht en bijgewerkt, met als resultaat dat de IMAP server niet werkte.
Account verwijderd en handmatig ingegeven, en nu werkt Mailwasher wél met de Ziggo instellingen.
Ergo Electro Motoro Meccanico:
"Probleem"opgelost!
Het is niet mijn bedoeling om Ziggo Web Mail als Startpagina in te stellen.
Wat ik wil is dat Web Mail als een soort van app opent.
Ik begrijp uit uw reactie dat Web Mail een 'gewone' webpage is.(?)
mailwasher heeft toch niks met imap te maken, dat is een programma om eventueel spam tegen te gaan.
En werkt perfect met elk mail programma.
Windows heeft die ''app'' standaard aan boord, om het makkelijk te maken heet het ''mail''.
In principe kan dit dus middels de tips via de pagina waar Steefb naar wijst.
Er wordt dat een icon geplaatst in de opstart map met een link naar de bewuste internet pagina.
Web staat voor webpagina.
Wat ik uit de pagina van mailwasher begrijp werkt dit gewoon met zowel pop als imap.
Ps Puppie het lijkt wel een soort mail client anders kan je niks screenen.
Maar heeft wel de (nieuwe) serverinstellingen nodig.
Dus i.p.v. POP3 de door Ziggo gebruikte IMAP
@Steefb
Een tikkie minder "superieur" commentaar zou u sieren.
Niet iedereen heeft een Expert sterretje bij z'n naam staan.
Trouwens, waarom moet ik ineens Engels kunnen lezen en begrijpen?
De koppelingen in uw eerste antwoord brengen mij naar Engels Koeterwaals.
@RoWi
Heb zojuist de nieuwe Mailwasher gedownload, de mijne was ietwat verouderd (2018)
Na installatie werden er automatisch mijn email account én instellingen gezocht en bijgewerkt, met als resultaat dat de IMAP server niet werkte.
Account verwijderd en handmatig ingegeven, en nu werkt Mailwasher wél met de Ziggo instellingen.
Ergo Electro Motoro Meccanico:
"Probleem"opgelost!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...