Sinds Ziggo de internet snelheid omhoog heeft gegooit merk ik dat veel mensen problemen hebben met uitvallende routers , Routers die sloom zijn, Routers die uitvallen bij gebruik van bijvoorbeeld Google Chrome en een Spel, Geen verbinding of alleen met sommige sites. (Wifi en bekabeld)
Zelf al deze problemen gehad en alles geprobeerd wat aan mijn kant kan liggen.
- 1 Modem Reset
- 2 Modem Hard reset door Ziggo.
- 3 Alle apperaten eruit gegooit behalve 1
- 4 Splitter eruit gedaan en direct aangesloten.
- 5 Windows opnieuw geinstaleerd.
- 6 Andere router settings gebruikt.
Nou heb ik wel ongeveer alles opgenoemd wat Je zelf kan doen om het op te lossen en de problemen houden nog steeds aan. Het vervelende is dat ik vrijwel zeker weet dat dit probleem aan Ziggo`s kant ligt aangezien Ik na veel doorvragen (en ook lezen op dit forum) Heel veel mensen hetzelfde probleem ervaren. En dat er dan nergens iets word gezegd door Ziggo van "Er is een storing" Of dergelijke. Daarnaast is het vrij logisch dat als zoveel mensen dit hebben dat wij het zelf ook niet kunnen oplossen. Daarom ga ik ook niet de moeite nemen om hier nog logs En foto`s toe te voegen aangezien ik zeker weet dat mijn spul oké is.
Al met al. Het is erg vervelend dat je zelf eerst dagen mag knutselen aan je instellingen zonder resultaat. en daarna nog steeds geen oplossing hebben.
Ook snap ik niet hoe dit niet duidelijk is voor Ziggo na zoveel dezelfde topics en klachten.