1
Vraag
2
Reacties
jacqueline54

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Utp kabel verlengen

Hallo , ik heb van een ziggo utp kabel 1 stekker afgeknipt om de kabel onder de grond naar mijn pc te laten lopen . Ik heb via de ziggo store een rj45 connector troolless installation besteld en ontvangen ( tot mijn verbazing staat er ook op KPN GESCHIKT. Daar zit geen beschrijving  bij maar je kunt de kleurschema op de opengeklapte  stekker zien en ik heb het kleurschema op utp kabel .nl opgezocht en schema B gebruikt . Volgens mijn weten heb ik alles goed gedaan maar toch werkt de kabel niet . Wie kan mij helpen om de utp   kabel van ziggo , internet door te laten geven ?

Alvast bedankt Jacoba heeren 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Pe1edy

Level 5
  • 46Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

misschien ader gedraaid, niet lang genoeg of niet goed aangeknepen met de tang. 

Bekijk in context

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64697Posts
  • 4516Oplossingen
  • 17340Likes

@Pe1edy TS heeft een rj45 connector troolless installation, daar is geen tang voor nodig.

@jacqueline54 Mogelijk kan dit je nog verder helpen: Toolless RJ45 Connector monteren? (utp-kabel.nl)

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 19
Expert
  • 13436Posts
  • 2626Oplossingen
  • 5342Likes

Utp is een universele standaard. Ziggo of KPN utp bestaat niet.

Je moet toch wat niet goed hebben aangesloten.

Pe1edy

Level 5
  • 46Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

A4DF2691-9CFF-4771-B150-F266CAD37A2A.jpeg

Pe1edy

Level 5
  • 46Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

misschien ader gedraaid, niet lang genoeg of niet goed aangeknepen met de tang. 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64697Posts
  • 4516Oplossingen
  • 17340Likes

@Pe1edy TS heeft een rj45 connector troolless installation, daar is geen tang voor nodig.

@jacqueline54 Mogelijk kan dit je nog verder helpen: Toolless RJ45 Connector monteren? (utp-kabel.nl)

jacqueline54
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inderdaad , iets fout , ik had op internet de kleurcode opgezocht en dat klopte niet , gedaan zoals de kleuren oo de stekker , nu werkt het . Er zat geen beschrijving in de verpakking . 

jacqueline54
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De kleurcode oo utp kabel was niet de goede voor mijn connector   heb ze erin gedaan , na heel goed kijken volgens de kleurcode van de stekker .... nu werkt het ....... iedereen bedankt voor het meedenken . 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Online gamen of bordspellen?

Uitgelicht topic