Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
EnergieBoy wrote:
Ik kan jammer genoeg niet verder testen want ik heb geen abonnement.
Maar de app installeren en er doorheen lopen kan ik wel. Dus ik verwacht toch een IPv6 probleem of dat er iets met de router aan de hand is. Daarom is testen bij een ander ook wel erg handig om te proberen.
Of je abonnement even op een ander toestel uitproberen thuis?
Iemand in huis een Android (ik weet, dat is vloeken in huis natuurlijk:stuck_out_tongue_winking_eye:) maar dan zou je het ook even kunnen testen met iemand anders z'n toestel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.