Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
iMark wrote:
Ik heb zojuist wat testjes gedaan met mijn iPhone SE. Ik had de Ziggo Sport app nog niet eerder geïnstalleerd. Omdat we ook abonnee zijn bij Vodafone hebben we Ziggo Sport Totaalpakket gratis in ons pakket en kan ik uitgebreid testen.
Het is inderdaad zo dat de app het gebruik van een VPN detecteert. Wij gebruiken Nord VPN voor allerlei toepassingen. Pas toen ik de VPN had uitgezet, werkte de Ziggo Sport app zoals bedoeld. Toen ik de VPN weer had aangezet en een Nederlandse server had gekozen werkte de app niet meer en kreeg ik de melding met "Clips OK". De software op de iPhone is bijgewerkt naar 12.1.2.
Mogelijk biedt dit bericht nog enige aanknopingspunten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.