efok,
Dank je wel voor de link. Ik heb De SPF en DKIM record en de DMARC policy bestudeerd.
Dit zijn records waar ik als gewone gebruiker nooit iets aan kan veranderen! De les die we daarbij leren is dat we het moeten accepteren dat het noodzakelijk is om dit soort informatie toe te voegen aan de mail (zendende kant) en te controleren (Ziggo kant) aan de ontvangende kant. Helaas is dat NOODZAKELIJK!
Controleer zelf eens deze linken:
https://mxtoolbox.com/domain/mailpoet.com/https://mxtoolbox.com/domain/ziggo.nl/en zie het verschil.
Beide output zijn
NIET perfect dus het Spamfilter zal dit op een bepaalde wijze wegen en als daar dan nog andere externe factoren bij komen zoals aantal geadresseerden etc. dan kan dat leiden tot een kenmerk van het Spamfilter dat dit bericht een Spambericht is. Ziggo zal die mail dan terecht in de Spambox deponeren!
Wat ik ook weet is dat er voor elke individuele ontvanger er berichten tussen kunnen zitten die voor hen absoluut
GEEN Spamberichten zijn. Het gaat dus met name om het punt dat een gebruiker een bepaald bericht
NIET als Spambericht wil zien. Dus komt de vraag hoe kan de gebruiker het bericht automatisch laten verhuizen van de Ziggo Spambox naar de Ziggo Inbox? Daarom vraag ik toch aan iedereen waarom de oplossing niet wordt gezocht in de richting zoals hieronder staat aangegeven.
Eigen regel definiëren:Was er nu maar een mogelijkheid dat ik een regel voor het Ziggo Spamfilter kan plaatsen of een regel na het Spamfilter, waardoor elk door mij gewenst bericht, dat het Spamfilter aanwijst als Spam, direct of indirect (via bv een demon) kan doorverwijzen naar mijn Ziggo Inbox dan was het probleem in één keer opgelost. In principe is die mogelijkheid er wel via Webmail, Instellingen, regel maar dat werkt
NIET!
Vraag:Wordt het niet tijd om te werken aan de oplossing van dit probleem want dit gaat in de zeer nabij toekomst escaleren. Niet alleen bij Ziggo maar ook bij andere providers. De provider die als eerste het probleem oplost, heeft de commerciële slag half gewonnen.
Ik kijk uit naar reacties hierop.
Met vriendelijke groet,
VikingHans