Goedemiddag @Drvk17 en een warm welkom op de Community,
Ontzettend balen dat het niet wil vlotten met de installatie van de tweede Smart WifiPod! Goed dat je via dit topic om hulp vraagt. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en zie inderdaad dat de 2e SmartWifi Pods niet gekoppeld is aan je SmartWifi modem. Wil je de volgende stappen eens volgen:
- Reset het modem naar fabrieksinstellingen
- Installeer opnieuw de SmartWifi Pods met behulp van deze stappen.
- indien een van de WifiPods niet herkent wordt of gekoppeld kan worden, test dan ook eens of dit het geval is op het moment dat je de WifiPod op een ander stopcontact aansluit.
Houd ook rekening mee met punt 6 d van de installatie:
- Verdeel je pods gelijkmatig door je huis (je wifi-modem telt ook mee als een extra pod)
- De SmartWifi pods en je wifi-modem moeten elkaar nog wel kunnen vinden. Plaats ze daarom niet verder dan 9 tot 12 meter (met obstakels) bij elkaar vandaan
- Plaats de pods in een vrije omgeving dus niet bij apparaten die kunnen storen, in een kast of achter metalen meubels
- Is een internetkabel beschikbaar? Sluit dan de SmartWifi pod aan met een kabel
Mocht het met deze stappen nog niet lukken laat het ons dan weten. We ontvangen dan graag het serienummer van de WifiPods die je niet gekoppeld krijgt. Je mag deze info d.m.v. een privebericht doorgeven. Je stuurt een privebericht door bovenop deze pagina op "Berichten" te klikken. Klik daarna op het Oranje-Witte kladblok symbool. Vul dan achter "Verzenden naar" mijn naam in en stel het bericht verder op met de daarin gevraagde gegevens. Het bericht komt dan direct bij mij uit.