Baskeman

Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo SmartWifi app: Kan niet inloggen

Hallo,

 

ik kan niet inloggen in de smartwiffi app.

En daardoor kan ik mijn wifi pods niet installeren.

Ik gebruik dezelfde gegevens als de mijn ziggo app, waar ik wel gewoon in kom.


Ik ben net nieuwe klant sinds afgelopen maandag. Overigens wel eerder klant geweest.

 

weet iemand waardoor dit kan?

 

modem al gereset, tevens harde reset.

app opnieuw gedownload en op ander toestel geprobeerd.

 

alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ok dan wacht ik weer af.

 

bedankt

Bekijk in context

28 Reacties 28
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Baskeman

Wat jammer dat het nu niet lukt om de wifi pods te installeren. Je krijgt de foutmelding dat de gegevens niet correct zijn begrijp ik? Je hebt wel een nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt? Of gebruik je nog je oude Mijn Ziggo gegevens? 

Mocht je wel een nieuwe hebben aangemaakt, wil je dan eens het wachtwoord wijzigen en opnieuw proberen?

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Hallo,

 

ik gebruik het oude mijn ziggo account. Omdat hij op mijn e-mail al een account vond.

ik heb volgens mij mijn oude klantnummer weer en mijn oude mijn ziggo account.

als ik wil inloggen staat er dat ik  ziggo internet moet hebben.

 

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan overigens wel in de mijn ziggo app inloggen en daar zie ik ook alles staan wat ik nu heb aan abbo

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ah op die fiets! Ik heb je gegevens er even bij gepakt en zie dat je pakket nog niet volledig actief staat. Dit wordt verwerkt en op het moment dat dit actief staat, dan kun je gebruik maken van de Smart wifi app! Sorry voor het wachten hierop.

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Oh ok, en hoe lang gaat dit nog duren ongeveer? Omdat ik al vanaf maandag wacht.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Als je over 48 uur nog steeds de melding krijgt 'Je hebt een abonnement nodig', dan hoor ik het graag. Als het goed is zou het bijgewerkt moeten worden en dan kun je wel gebruik maken van de app! 

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ok is goed. Wacht ik nog even af.

Bedankt👍

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Is het nou al een keer volledig actief, of nog niet?

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1329Posts
  • 203Oplossingen
  • 670Likes

Goed dat je nog even een reactie stuurt @Baskeman Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met de klantenservice. Heel gek administratief probleem zo te zien, want aan de ene kant staan jouw diensten keurig actief sinds 23 januari, alleen dus in ons klantsysteem niet zichtbaar. Dat staat ondersteuning in de weg, maar ik ben niet voor 1 gat te vangen. 

Ik ben even voor je op onderzoek uitgegaan en gezocht voor SmartWifi. In hetzelfde systeem als waar de SmartWifi app zijn gegevens haalt is het modem goed bereikbaar en kan ik ook een SmartWifi pod invoegen! Dat is goed nieuws en dus ook aan jouw kant moet dat mogelijk zijn. Deze punten wil ik graag nog even proberen in de SmartWifi app: 1: Uitloggen en opnieuw inloggen, 2:  opnieuw installeren en inloggen? 3: eventueel ander apparaat testen? 

Gaat het hierna wel? Ik hoor het graag! Mocht het namelijk niet gaan, dan in het handig om me een privébericht te sturen met de S/N nummers van de wifipod(s) dan voeg ik ze in en kun jij ze in gebruik nemen. We onderzoeken hierna natuurlijk nog hoe jij er alle beheer over krijgt via de SmartWifi app. 

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ok bedankt voor de moeite alvast.

 

die punten die je opnoemt heb ik allemaal al zo vaak geprobeerd. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1329Posts
  • 203Oplossingen
  • 670Likes

Ik begrijp het en wil je niet moedeloos maken, 1x extra proberen kan geen kwaad en wie weet lukt het. 

Gaat het niet dan zie ik graag een privébericht met het serienummer. Privébericht sturen doe je door op mijn naam te klikken en in het volgende scherm kiest voor een bericht verzenden. 


 

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ik stuur je een pb

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Kan ik geen pb sturen als iemand niet online is?

is er een andere moderator die mijn pods kan toevoegen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Jos @Baskeman Op die manier werkt een privébericht verzenden niet meer, dat is gewijzigd.

 

@Baskeman Klik rechts bovenin deze pagina op Berichten en daarna op het oranje vlakje:

 

Bert_0-1643643254142.png

 

Vul daar Jos in en klik op zijn naam, vul daarna de rest in.

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Als ik jos intik krijg ik geen Jos te zien 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Baskeman Klik rechts bovenin deze pagina op Berichten en klik daarna op het oranje vlakje:

 

Bert_0-1643664042034.png

 

Vul op de volgende nieuwe pagina Jos in en klik op zijn naam, vul daarna de rest in.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Is het nog gelukt, @Baskeman ?
Anders stuur ik jou een privébericht. Wellicht is dat makkelijker. 

Ik lees wel dat je eerder klant bent geweest en op dit zelfde klantnummer opnieuw klant bent geworden. Klopt dat? 
In deze gevallen gaat er iets mis met de activatie van diensten die achter het Mijn Ziggo account hangen. Deze worden pas geactiveerd op het moment dat de eerste billrun is geweest. 

Gelukkig kunnen wij dit wel omzeilen 🙂

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

@Jiri  Ik heb gisteren gebeld, en als goed is zijn de pods toegevoegd. Maar kan nog steeds niet inloggen op de smart wiffi app.

ja ik ben al eerder klant geweest en is ook zelfde klantnummer denk ik ja. Je mag me privé bericht sturen als je wilt.

als jij dat kunt omzeilen zou dat top zijn 😂

Uitgelicht topic