Hallo,
Begin Mei 2022 hebben we 2 x 2 WIFibooster pods gekocht omdat de internet snelheid en bereik er slecht was binnen ons huis ondanks dat we een Max abonnement hadden. Na installatie werd het helaas niet beter en heb ik de pods na 1 a 2 weken verwijderd en terug in de doos gedaan en het even zo gelaten om uiteindelijk over te stappen naar een Gigia abonnement met een nieuwe modem en alles is nu super snel zonder boosters. Door de oude modem te vervangen naar de nieuwe was het probleem verholpen. Graag zou ik de boosters die nauwelijks gebruikt zijn nu toch uiteindelijk willen retourneren. Laat me even weten wat de mogelijheden zijn. Het is erg jammer dat het probleem niet door de PODS was te verhelpen maar dat het aan het modem van ZIGGO lag. Ik hoop dat we snel een oplossing kunnen vinden dat ik de pods kan retourneren en de aankoopwaarde terug mag ontvangen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Tim71 en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik zie dat je in mei 2022 int totaal 2 x 2 SmartWifiPods via ons gekocht hebt. Uit je bericht begrijp ik dat je de WifiPods graag wilt retourneren om dat alles ook zonder de SmartWifi Pods goed werkt. Helaas is het voor ons niet mogelijk om ruim na de 30 dagen bedenktijd de gekochte SmartWifiPods terug te nemen. Alleen in geval van een technisch mankement is het voor ons wel mogelijk om binnen de 2 jaar garantietermijn de apparatuur onder garantie om te wisselen. Alleen het terugnemen en het aankoopbedrag terugkrijgen gebeurt alleen wanneer je besluit het artikel niet meer te gebruiiken binnen de 30 dagen bedenktijd nadat je het product ontvangen hebt.
Het staat je natuurlijk wel vrij om de gekochte SmartWifiPods zelf te verkopen. Gekochte Pods zijn namelijk gewoon door andere klanten te gebruiken. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Tim71
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.
Allereerst natuurlijk jammer de de SmartWifi Pods niet de werking hebben gehad waarop was gehoopt.
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe of het zit met het retourneren van gekochte SmartWifi Pods . Als het via Ziggo gekochte pods zijn dan kan een Ziggo-een moderator wellicht verder helpen en komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic.
Hallo,
Dank voor het advies. De PODS zijn inderdaad via ZIGGO gekocht. Ik hoop dat een ZIGGO mederator mij inderdaad verder kan helpen.
*** Bericht verwijderd, iets over het hoofd gezien.***
@Bert : “zijn inderdaad via ZIGGO gekocht.”
Goedemorgen @Tim71 en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik zie dat je in mei 2022 int totaal 2 x 2 SmartWifiPods via ons gekocht hebt. Uit je bericht begrijp ik dat je de WifiPods graag wilt retourneren om dat alles ook zonder de SmartWifi Pods goed werkt. Helaas is het voor ons niet mogelijk om ruim na de 30 dagen bedenktijd de gekochte SmartWifiPods terug te nemen. Alleen in geval van een technisch mankement is het voor ons wel mogelijk om binnen de 2 jaar garantietermijn de apparatuur onder garantie om te wisselen. Alleen het terugnemen en het aankoopbedrag terugkrijgen gebeurt alleen wanneer je besluit het artikel niet meer te gebruiiken binnen de 30 dagen bedenktijd nadat je het product ontvangen hebt.
Het staat je natuurlijk wel vrij om de gekochte SmartWifiPods zelf te verkopen. Gekochte Pods zijn namelijk gewoon door andere klanten te gebruiken. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Hi Paul,
Ik begrijp de regels, jammer dat dit op deze manier wordt opgepakt. Zoals reesds gezegd, het vorige modem en ook de vervanger van het zelfde type waren zeer instabiel en onbetrouwbaar waardoor ik dacht dat het wel aan de signaal sterkte moest liggen, echter dit hielp totaal niet, in tegendeel zelfs de combinatie met de modems werkte natuurlijk ook niet. Heb er dus helemaal niets aangehad. Pas toen ik een opnieuw, een nieuw modem kreeg voor mijn giga abonnement was de oorzaak duidelijk. Ik vindt dat dit probleem wel door ZIGGO is veroorzaakt en dat jullie ook verantwoordelijkheid zouden moeten nemen om mijn als klant te ontzorgen. Hoop dat er mogelijkheden zijn, de PODS zijn nieuw, niet gebruikt!
daarom raad ik aan om ze te huren , kan je ze terugsturen wanneer je wilt
@Tim71 Ik begrijp de regels, jammer dat dit op deze manier wordt opgepakt. Zoals reesds gezegd, het vorige modem en ook de vervanger van het zelfde type waren zeer instabiel en onbetrouwbaar waardoor ik dacht dat het wel aan de signaal sterkte moest liggen, echter dit hielp totaal niet, in tegendeel zelfs de combinatie met de modems werkte natuurlijk ook niet. Heb er dus helemaal niets aangehad. Pas toen ik een opnieuw, een nieuw modem kreeg voor mijn giga abonnement was de oorzaak duidelijk. Ik vindt dat dit probleem wel door ZIGGO is veroorzaakt en dat jullie ook verantwoordelijkheid zouden moeten nemen om mijn als klant te ontzorgen. Hoop dat er mogelijkheden zijn, de PODS zijn nieuw, niet gebruikt!
Uiteraard snap ik dat je dit liever anders ziet. Alleen we moeten ergens de grens trekken. In geval van koop WifiPods hanteren wij de 30 dagen bedenktijd. Binnen die termijn kun je de WifiPods zonder probleem terugzenden en het aankoopbedrag terug ontvangen. Alleen in dit geval zijn we echt wel heel ver na die termijn van 30 dagen. Hoe spijtig ik het ook voor je vind, ik kan hiervan helaas niet afwijken.
Aanvullend: de WifiPods zijn jouw eigendom en het staat je vrij om deze WifiPods door te verkopen. Zorg er dan wel voor dat ze ontkoppeld zijn met het SmartWifi Modem. Dit kun je zelf doen, of door ons laten doen.
Ik zou ze vrij laten schakelen van jouw abonnement en op Marktplaats zetten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.