@Tim71 Ik begrijp de regels, jammer dat dit op deze manier wordt opgepakt. Zoals reesds gezegd, het vorige modem en ook de vervanger van het zelfde type waren zeer instabiel en onbetrouwbaar waardoor ik dacht dat het wel aan de signaal sterkte moest liggen, echter dit hielp totaal niet, in tegendeel zelfs de combinatie met de modems werkte natuurlijk ook niet. Heb er dus helemaal niets aangehad. Pas toen ik een opnieuw, een nieuw modem kreeg voor mijn giga abonnement was de oorzaak duidelijk. Ik vindt dat dit probleem wel door ZIGGO is veroorzaakt en dat jullie ook verantwoordelijkheid zouden moeten nemen om mijn als klant te ontzorgen. Hoop dat er mogelijkheden zijn, de PODS zijn nieuw, niet gebruikt!
Uiteraard snap ik dat je dit liever anders ziet. Alleen we moeten ergens de grens trekken. In geval van koop WifiPods hanteren wij de 30 dagen bedenktijd. Binnen die termijn kun je de WifiPods zonder probleem terugzenden en het aankoopbedrag terug ontvangen. Alleen in dit geval zijn we echt wel heel ver na die termijn van 30 dagen. Hoe spijtig ik het ook voor je vind, ik kan hiervan helaas niet afwijken.
Aanvullend: de WifiPods zijn jouw eigendom en het staat je vrij om deze WifiPods door te verkopen. Zorg er dan wel voor dat ze ontkoppeld zijn met het SmartWifi Modem. Dit kun je zelf doen, of door ons laten doen.