Vodafone op Mobiel en ook Ziggo SafeOnline. Onder Ziggo Safe Online zit "Finder" , maar hoe werkt dit precies? Ik heb ingesteld dat Finder mijn mobiele telefoon mag traceren als ik hem kwijt ben. Vervolgens zou ik mijn telefoon op afstand moeten kunnen "beheren" via de Website Ziggo Safe Online. Hoe gaat dit dan? Ik heb zowel de helpdesk van Vodafone als van Ziggo gevraagd, maar beide weten het niet.
Wie kan mij verder helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @PaulineUtrecht en welkom op de Community! Als de klantenservices het niet weten, is de Community een mooie plek om je vraag neer te leggen.
Ziggo Safe Online draait op F-Secure beveiliging. F-Secure heeft de functie 'finder' opgeheven daar het nauwelijks werd gebruikt. De meeste apparaten welke draaien op iOS en Android hebben op het apparaat al een soortgelijke functie, waardoor F-Secure het overbodig vond. Om die reden werkt het niet meer. Op deze pagina lees je er meer over.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @PaulineUtrecht en welkom op de Community! Als de klantenservices het niet weten, is de Community een mooie plek om je vraag neer te leggen.
Ziggo Safe Online draait op F-Secure beveiliging. F-Secure heeft de functie 'finder' opgeheven daar het nauwelijks werd gebruikt. De meeste apparaten welke draaien op iOS en Android hebben op het apparaat al een soortgelijke functie, waardoor F-Secure het overbodig vond. Om die reden werkt het niet meer. Op deze pagina lees je er meer over.
Beste Vincent, dank voor dit bericht. Snap alleen niet waarom de Finder dan nog steeds wordt aangeboden en nog steeds onder Ziggo Safeonline staat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.