1
Vraag
2
Reacties
R o b

Gedreven Raadgever
  • 313Posts
  • 5Oplossingen
  • 100Likes

Ziggo Safeonline L kan niet op oude iMac

Ik heb een iMac (mid 2011) waarvan de meest recente update versie 10.13.6 is. Safeonline verlangt versie 10.14.

Bestaat er een andere mogelijkheid om ook die al wat oudere iMac (die overigens voor mijn gebruiksdoeleinden nog prima functioneert met een onlangs geïnstalleerde SSD schijf) "veilig" door het leven te laten gaan met de uitbreiding van Safeonline die ik heb gekocht? Maandelijks 3,95 euro!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57614Posts
  • 3836Oplossingen
  • 14045Likes

Helaas vervalt op alle systeemsoftware, bijna alle gebruikers software, als de systemen niet meegaan / meekunnen met de updates, dan zijn bepaalde nieuwe functies, bewerkingen en beveiligingsfuncties niet uit te voeren.

En een anti malware/virus programma deels laten werken, is schijnveiligheid, in werkelijkheid blijven er lekken inzitten die iedere hacker kent, omdat het al zulke oude systeemsoftware is.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57614Posts
  • 3836Oplossingen
  • 14045Likes

Helaas vervalt op alle systeemsoftware, bijna alle gebruikers software, als de systemen niet meegaan / meekunnen met de updates, dan zijn bepaalde nieuwe functies, bewerkingen en beveiligingsfuncties niet uit te voeren.

En een anti malware/virus programma deels laten werken, is schijnveiligheid, in werkelijkheid blijven er lekken inzitten die iedere hacker kent, omdat het al zulke oude systeemsoftware is.

R o b
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 313Posts
  • 5Oplossingen
  • 100Likes

Tja, dan maar weer opzeggen die uitbreiding van Safeonline! Die centen steek ik dan maar weer in m'n eigen zak.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1700Posts
  • 203Oplossingen
  • 517Likes

Het is natuurlijk zonde om ergens voor te betalen wat je niet gebruikt, @R o b
Wanneer ik Safe Online voor je op kan zeggen, hoor ik het wel. Plaats in dat geval wel even jouw postcode en huisnummer op je profiel pagina.

R o b
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 313Posts
  • 5Oplossingen
  • 100Likes

@Jiriik heb een maand gratis zie ik in mijn bestelling. Ik ga even kijken of ik voor die iMac die het betreft een alternatief kan vinden. Ik las dat ik ook mijn mobiele devices er mee kan beschermen. Klopt dat?

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2120Posts
  • 264Oplossingen
  • 674Likes

Dat klopt @R o b!  Hoe je dit precies instelt, lees je hier

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.