1
Vraag
2
Reacties
ak.jager

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Safe online verwijderen

Ik krijg als ik Ziggo Safe Online opstart de melding dat de subscription is verlopen. Als ik deze opnieuw probeer te installeren dan moet ik ook een subscription code invoeren. Volgens de handleiding is dit niet noodzakelijk.

 

Om het programma opnieuw te installeren heb ik de verwijdertool gedownload maar kan ik het programma niet verwijderen. Bij het starten van het programma krijg ik de melding "Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste  toegangsmachtiging voor het item.".

 

Op de laptop is maar 1 account aangemaakt waarbij deze ook automatisch administrator is. Ook als op het programma via rechtermuisknop --> uitvoeren als administrator wil starten krijgen we deze melding.

 

Hoe kan ik het nu verwijderen zodat ik deze opnieuw kan installeren met weer een actieve licentie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18804Posts
  • 855Oplossingen
  • 5208Likes

Beste is dan even de  F-Secure Remove tool gebruiken, voor Windows, Mac of Linux

Als je dat hebt gedaan, herstart je de PC/Laptop en ga je naar www.ziggo.nl en log je in op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek.

Ga dan naar Producten en klik dan op Internet scroll naar beneden en dan kom je de optie 

Beveiliging instellen tegen. Klik daar op en hij installeert weer opnieuw Ziggo Safe Online.

 

Haal in het oranje vlak wel de Licentie's weg die je niet gebruikt, dat zou zonde zijn.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18804Posts
  • 855Oplossingen
  • 5208Likes

Beste is dan even de  F-Secure Remove tool gebruiken, voor Windows, Mac of Linux

Als je dat hebt gedaan, herstart je de PC/Laptop en ga je naar www.ziggo.nl en log je in op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek.

Ga dan naar Producten en klik dan op Internet scroll naar beneden en dan kom je de optie 

Beveiliging instellen tegen. Klik daar op en hij installeert weer opnieuw Ziggo Safe Online.

 

Haal in het oranje vlak wel de Licentie's weg die je niet gebruikt, dat zou zonde zijn.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2947Posts
  • 397Oplossingen
  • 643Likes

Hey @ak.jager, van harte welkom op de Community!

 

Het "even instellen van Ziggo Safe Online" is een behoorlijke taak en zoektocht geworden, als ik het zo lees. Gelukkig heb je hier @Dave! die je snel te hulp springt en goede tips heeft gegeven. 


Is het daarmee gelukt of heb je het op een andere manier al weten op te lossen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.