Ik krijg als ik Ziggo Safe Online opstart de melding dat de subscription is verlopen. Als ik deze opnieuw probeer te installeren dan moet ik ook een subscription code invoeren. Volgens de handleiding is dit niet noodzakelijk.
Om het programma opnieuw te installeren heb ik de verwijdertool gedownload maar kan ik het programma niet verwijderen. Bij het starten van het programma krijg ik de melding "Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste toegangsmachtiging voor het item.".
Op de laptop is maar 1 account aangemaakt waarbij deze ook automatisch administrator is. Ook als op het programma via rechtermuisknop --> uitvoeren als administrator wil starten krijgen we deze melding.
Hoe kan ik het nu verwijderen zodat ik deze opnieuw kan installeren met weer een actieve licentie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste is dan even de F-Secure Remove tool gebruiken, voor Windows, Mac of Linux
Als je dat hebt gedaan, herstart je de PC/Laptop en ga je naar www.ziggo.nl en log je in op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek.
Ga dan naar Producten en klik dan op Internet scroll naar beneden en dan kom je de optie
Beveiliging instellen tegen. Klik daar op en hij installeert weer opnieuw Ziggo Safe Online.
Haal in het oranje vlak wel de Licentie's weg die je niet gebruikt, dat zou zonde zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beste is dan even de F-Secure Remove tool gebruiken, voor Windows, Mac of Linux
Als je dat hebt gedaan, herstart je de PC/Laptop en ga je naar www.ziggo.nl en log je in op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek.
Ga dan naar Producten en klik dan op Internet scroll naar beneden en dan kom je de optie
Beveiliging instellen tegen. Klik daar op en hij installeert weer opnieuw Ziggo Safe Online.
Haal in het oranje vlak wel de Licentie's weg die je niet gebruikt, dat zou zonde zijn.
Hey @ak.jager, van harte welkom op de Community!
Het "even instellen van Ziggo Safe Online" is een behoorlijke taak en zoektocht geworden, als ik het zo lees. Gelukkig heb je hier @Dave die je snel te hulp springt en goede tips heeft gegeven.
Is het daarmee gelukt of heb je het op een andere manier al weten op te lossen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.