Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
ak.jager
Level 1

Ziggo Safe online verwijderen

Ik krijg als ik Ziggo Safe Online opstart de melding dat de subscription is verlopen. Als ik deze opnieuw probeer te installeren dan moet ik ook een subscription code invoeren. Volgens de handleiding is dit niet noodzakelijk.

Om het programma opnieuw te installeren heb ik de verwijdertool gedownload maar kan ik het programma niet verwijderen. Bij het starten van het programma krijg ik de melding "Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste  toegangsmachtiging voor het item.".

Op de laptop is maar 1 account aangemaakt waarbij deze ook automatisch administrator is. Ook als op het programma via rechtermuisknop --> uitvoeren als administrator wil starten krijgen we deze melding.

Hoe kan ik het nu verwijderen zodat ik deze opnieuw kan installeren met weer een actieve licentie.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Beste is dan even de  F-Secure Remove tool gebruiken, voor Windows, Mac of Linux

Als je dat hebt gedaan, herstart je de PC/Laptop en ga je naar www.ziggo.nl en log je in op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek.

Ga dan naar Producten en klik dan op Internet scroll naar beneden en dan kom je de optie 

Beveiliging instellen tegen. Klik daar op en hij installeert weer opnieuw Ziggo Safe Online.

Haal in het oranje vlak wel de Licentie's weg die je niet gebruikt, dat zou zonde zijn.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Beste is dan even de  F-Secure Remove tool gebruiken, voor Windows, Mac of Linux

Als je dat hebt gedaan, herstart je de PC/Laptop en ga je naar www.ziggo.nl en log je in op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek.

Ga dan naar Producten en klik dan op Internet scroll naar beneden en dan kom je de optie 

Beveiliging instellen tegen. Klik daar op en hij installeert weer opnieuw Ziggo Safe Online.

Haal in het oranje vlak wel de Licentie's weg die je niet gebruikt, dat zou zonde zijn.

0 Kudos
Ga naar reactie
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @ak.jager, van harte welkom op de Community!

Het "even instellen van Ziggo Safe Online" is een behoorlijke taak en zoektocht geworden, als ik het zo lees. Gelukkig heb je hier @Dave die je snel te hulp springt en goede tips heeft gegeven. 

Is het daarmee gelukt of heb je het op een andere manier al weten op te lossen?