Graag hulp / advies voor het volgende probleem.
Ik ben ZZP'er en bankier bij de Rabobank. Mijn boekhouder moet (nieuwe veiligheidsregel van Rabobank zakelijk) ieder kwartaal mijn bankrekening koppelen aan mijn boekhoudprogramma (Exact). Helaas ben ik zelf niet bevoegd dit te doen, dus ieder kwartaal logt mijn boekhouder via Teamviewer in om de koppeling te herstellen.
Alleen Ziggo Safe Online accepteert de combinatie van Teamviewer en vervolgens inloggen (via Exact) naar mijn Rabobank account niet. De verbinding met mijn boekhouder wordt verbroken. Websites kan ik binnen Ziggo Safe online toevoegen aan uitzonderingen, maar programma's als Teamviewer niet.
Is dit probleem bekent? Hopelijk heeft iemand de oplossing voor mij!
Alvast hartelijk dank.
Mvg,
Ramona
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Programma's als teamviewer worden heel vaak gebruikt bij fraude. De bankiersbeveiliging blokkeert dit terecht.
Bankiersbeveiliging (tijdelijk) uitschakelen lijkt me de enige optie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.