RonvanBun

Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ziggo Safe online instellen op 1 PC voor mijzelf en mijn kinderen met aparte profielen

Beste community,

 

Ik heb safe online voor mijzelf geinstalleerd op deze pc en merk nu dat dezelfde instellingen gebruikt worden voor mijn kinderen met hun gebruikersaccounts als die van mijzelf.

 

Hoe kan ik ziggo safe online op de pc instellen zodat voor de kinderen hun kindprofiel gebruikt wordt wanneer zij inloggen op deze pc met hun gebruikersaccount?

 

Op hun eigen laptops werkt het wel met hun eigen kindprofiel.

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Ron

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dat is mogelijk op de volgende manier zie ook dit topic 

 

1. Start Safe Online op een computer of laptop.

2. Navigeer naar Personen en Apparaten en druk hierop met de linkermuisknop. 

3. Log daarna in met het Mijn Ziggo account door op de oranje knop "Ziggo Safe Online" te klikken.

4. Vul de juiste gebruikersnaam en wachtwoord in (Mijn Ziggo account) en klik op "Nu inloggen".
5. Je komt nu in het Safe Online menu met de mogelijkheid om meerdere apparaten toe te voegen. 
6. Klik op het plusje "Apparaat toevoegen" onderin beeld.

7. Geef daarna aan dat het om een apparaat van je kind gaat door op "Apparaat van mijn kind" te toetsen.
8. Hierna geef je aan of het om een telefoon, tabled of computer gaat. Stuur daarna een link per e-mail naar het apparaat waarop je het Safe online profiel wilt installeren en volg daarna de installatiestappen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dat is mogelijk op de volgende manier zie ook dit topic 

 

1. Start Safe Online op een computer of laptop.

2. Navigeer naar Personen en Apparaten en druk hierop met de linkermuisknop. 

3. Log daarna in met het Mijn Ziggo account door op de oranje knop "Ziggo Safe Online" te klikken.

4. Vul de juiste gebruikersnaam en wachtwoord in (Mijn Ziggo account) en klik op "Nu inloggen".
5. Je komt nu in het Safe Online menu met de mogelijkheid om meerdere apparaten toe te voegen. 
6. Klik op het plusje "Apparaat toevoegen" onderin beeld.

7. Geef daarna aan dat het om een apparaat van je kind gaat door op "Apparaat van mijn kind" te toetsen.
8. Hierna geef je aan of het om een telefoon, tabled of computer gaat. Stuur daarna een link per e-mail naar het apparaat waarop je het Safe online profiel wilt installeren en volg daarna de installatiestappen. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@RonvanBun goed dat je het hier even komt vragen. En veiligheid voor alles natuurlijk!

Kan je iets met de laatste tips? Is het daarmee gelukt? Als je ergens mee vastloopt, meld het dan natuurlijk ook gerust! 

Uitgelicht topic