1
Vraag
2
Reacties
Jmjongen

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Safe Onlinge geeft problemen in combinatie met DigiD

Hoi 

Met ziggo safeonline inloggen met DgiD.

Probleem inlog breekaf .kan niet inloggen DgiD.

Op mijn overheid,idem bij uwv.

Gaat wel met samsung internet.

Daarom safeonline voorlopig verwijderd tot er een oplossing is.

Iemand oplossing??????

Gr.Jan

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes

Beste @Jmjongen,

 

U kunt hier vrij weinig aan veranderen naast een wel ondersteunende browser te gebruiken.

 

Via Instellingen-> Apps, kunt u uw standaard apps, browser veranderen naar een wel ondersteunende browser.

 

Over de veiligheid van Edge, Firefox & Chrome hoeft u zich, denk ik, geen zorgen te maken, zeker als deze up-to-date is. Privacy is een grotere punt van zorg met tracking etc, echter kunt u hiervoor plugins of instellingen stricter zetten binnen de browser apps.

 

Daarnaast kunt u de Safe browser natuurlijk wel blijven gebruiken voor non-digid websites.

 

U kunt alleen de melding aan Ziggo doorgeven, zij zouden dit moeten op pakken met F-Secure.

 

MVG

Bekijk in context

18 Reacties 18
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op welke systeemsoftware?

Jmjongen
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Android 9

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Jmjongen! Wat frappant dat je niet kunt inloggen bij DigiD en websites van de overheid. Krijg je een foutmelding of iets dergelijks en heb je dit ook via verschillende browsers en apparaten?

Jmjongen
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hoi.

Android 9 samsung note 8.

Ziggo safebrouwser dan breekt DigiD af.

Telkens weer andere samsung browser gaat het wel.

Pc of laptop niet geprobeerd.

Gr.jan

Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes

@Jmjongen,

Bedoelt u ZIggo Safe browser protection?

 

Als u refereert naar echt een browsing App dan klopt dit dat deze niet werkt, DigiD werkt officieel alleen op Chrome, Edge & Firefox. Andere browsers werken niet of niet perfect.

Jmjongen
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Jonathan.

Als dat klopt wat moet ik dan met die ziggo browser als deze niet werkt.

Als ik twee browsers erop zet springt hij telkens over op standaart ziggo browser .

Dacht dat het toch ook moest werken.

Zou veiliger zijn.chrome gebruikt niet.vind ik persoonlijk niet erg veilig.

Gr.jan

Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes

Beste @Jmjongen,

 

U kunt hier vrij weinig aan veranderen naast een wel ondersteunende browser te gebruiken.

 

Via Instellingen-> Apps, kunt u uw standaard apps, browser veranderen naar een wel ondersteunende browser.

 

Over de veiligheid van Edge, Firefox & Chrome hoeft u zich, denk ik, geen zorgen te maken, zeker als deze up-to-date is. Privacy is een grotere punt van zorg met tracking etc, echter kunt u hiervoor plugins of instellingen stricter zetten binnen de browser apps.

 

Daarnaast kunt u de Safe browser natuurlijk wel blijven gebruiken voor non-digid websites.

 

U kunt alleen de melding aan Ziggo doorgeven, zij zouden dit moeten op pakken met F-Secure.

 

MVG

Adri Ana

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem ook. Het installeren van de coronacheck app, de app van mijn zorgverzekeraar, kortom alles waar DigiD mee gemoeid is, daar loopt het vast. Je krijgt niet de optie om in te loggen via de app, maar je belandt in een loop van eindeloos je inloggegevens invoeren zonder resultaat!

Inloggen via de app lukt pas wanneer je Safe Online op je telefoon uitschakelt. 

Dit kan niet de bedoeling zijn in een tijd waarin DigiD steeds vaker een rol speelt. Denk aan belastingzaken, coronatest uitslagen, medische gegevens etc.

Ziggo, doe hier svp iets aan!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Adri Ana Dat is zeker niet handig! We brengen het probleem graag wat beter in kaart. Om welk apparaat gaat het in jouw geval en met welke software versie? 

Adri Ana

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een Samsung S8+ . Wat voor softwareversie weet ik niet  is dat een probleem? 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Adri Ana Zou je deze kunnen checken volgens deze stappen? 

 

  1. Open de app Instellingen op je telefoon.
  2. Tik onderaan op Systeem En dan Systeemupdate.
  3. Bekijk je Android-versie en Android-beveiligingsupdate.
Adri Ana

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie dit zo niet. Wel Apps info susteem UI

Helpt dit?

Adri Ana

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie niet wat jij zegt. Wel een systeem updat met een eindeloze reeks cijfers en letters

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Adri Ana Krijg je een dergelijk scherm in Instellingen -> Systeem -> Systeemupdate ?

 

Bert_0-1637930929552.png

 

Adri Ana

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee dat krijg ik niet in beeld. Heb geen systeem update. Krijg ik ook niet gevonden op mijn Samsung

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Aha, Samsung heeft weer eens zijn eigen sausje: Wat is Android? En hoe vind ik de Android versie van mijn toestel? | Samsung Nederland

 

 
Klik op: Bert_3-1637931874587.png

 

Adri Ana

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hier raak je me kwijt! Snap er niks van. Ik heb een Samsung S8+ met modelnummer SM-G955F

Ik zie Status SE for Android: SEPF_G955F_9_0020. En nog veeeeel meer. Of het een Marshmellow , een Kitkat of een Lollipop is, geen idee.  Te gek voor woorden dit..

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ojee, wat een zoektocht dit, @Adri Ana. Laten we eens kijken of het wellicht op een ander apparaat wel werkt. Wil je dat eens testen? Ik hoor dan graag op welk apparaat je het hebt getest. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic