Vraag over Ziggo Safe Online :
Tot voor kort had ik bij zoekopdrachten (Edge, Windows10 omgeving) groene vinkjes staan (betrouwbare website) en aparte bescherming bij bankieren. Dit lijkt opeens niet meer te werken ; geen vinkjes meer, geen zichtbare beschermings-schil bij bankieren.
Ook zie ik boven in mijn browser (Edge) een ikoontje met een soort van uitroepteken erin. Hierin staat: "Browserbeveiliging door F-Secure : Beveiligingsapplicatie niet gevonden. Uw applicatie is verwijderd of u hebt geen compatibele versie. Installeer de nieuwste versie van de applicatie en probeer het opnieuw."
Bij Extensies staat dezelfde melding. Ik heb echter niets verwijderd, dus vreemd. En kijk ik in de Ziggo Safe Online omgeving bij "Instellingen", dan staat onderaan "Open Edge add-ons" ; als ik daarop klik krijg ik bericht terug dat invoegtoepassing al in browser is geïnstalleerd. In Chrome lijkt het trouwens ook niet meer te werken.
Zowel Safe Online als Edge lijken up-to-date ; gebeurt volgens mij ook automatisch. Waarom werkt het opeens niet meer? Is er probleem rondom Edge/Safe Online? En belangrijker, hoe zorg ik dat het wel weer gaat werken en ik beschermd internet op kan (browsen, bankieren, etc)?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan kijken of je bij "programma's & onderdelen" (windows 10) F-Secure kan verwijderen en dan opnieuw installeren.
Deze ultieme oplossingsmogelijkheid stond vandaag op programma, net gedaan. Gelukkig goed gegaan, zonder problemen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en heeft gewerkt. Alles werkt weer naar behoren. Dank voor meedenken!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
En als je de extensies verwijderd uit Edge en Chrome en dan weer opnieuw laten toevoegen.
Verwijderen en opnieuw installeren werkt helaas niet. Als ik de extensie opnieuw installeer dan krijg ik weer hetzelfde icoontje als wat ik hierboven beschreef. Als ik er boven hang popt volgende bericht op "Kan niet verbinden met toepassing. Heeft toegang tot deze site". Als ik erop klik krijg ik weer de melding "Browserbeveiliging door F-Secure : Beveiligingsapplicatie niet gevonden. Uw applicatie is verwijderd of u hebt geen compatibele versie. Installeer de nieuwste versie van de applicatie en probeer het opnieuw."
Dan kijken of je bij "programma's & onderdelen" (windows 10) F-Secure kan verwijderen en dan opnieuw installeren.
Deze ultieme oplossingsmogelijkheid stond vandaag op programma, net gedaan. Gelukkig goed gegaan, zonder problemen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en heeft gewerkt. Alles werkt weer naar behoren. Dank voor meedenken!
Ja, gelukt, zie eerdere reactie naar @S4R
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.