Vraag over Ziggo Safe Online :
Tot voor kort had ik bij zoekopdrachten (Edge, Windows10 omgeving) groene vinkjes staan (betrouwbare website) en aparte bescherming bij bankieren. Dit lijkt opeens niet meer te werken ; geen vinkjes meer, geen zichtbare beschermings-schil bij bankieren.
Ook zie ik boven in mijn browser (Edge) een ikoontje met een soort van uitroepteken erin. Hierin staat: "Browserbeveiliging door F-Secure : Beveiligingsapplicatie niet gevonden. Uw applicatie is verwijderd of u hebt geen compatibele versie. Installeer de nieuwste versie van de applicatie en probeer het opnieuw."
Bij Extensies staat dezelfde melding. Ik heb echter niets verwijderd, dus vreemd. En kijk ik in de Ziggo Safe Online omgeving bij "Instellingen", dan staat onderaan "Open Edge add-ons" ; als ik daarop klik krijg ik bericht terug dat invoegtoepassing al in browser is geïnstalleerd. In Chrome lijkt het trouwens ook niet meer te werken.
Zowel Safe Online als Edge lijken up-to-date ; gebeurt volgens mij ook automatisch. Waarom werkt het opeens niet meer? Is er probleem rondom Edge/Safe Online? En belangrijker, hoe zorg ik dat het wel weer gaat werken en ik beschermd internet op kan (browsen, bankieren, etc)?